اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب:

حمایت از تولید ملی جان تازه‌ای ‌بر دل‌سوختگان داخلی خواهد بخشید‌

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: رایحه پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، ‌جان تازه‌ای ‌بر دل‌سوختگان داخلی خواهد بخشید‌.

حمایت از تولید ملی جان تازه‌ای ‌بر دل‌سوختگان داخلی خواهد بخشید‌

اردشیر رستمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گیلانغرب اظهار کرد: رایحه پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آن‌هم در شرایط سخت امروزی، جان تازه‌ای را بر تلاش‌گران و دل‌سوختگان تولید ملی خواهد بخشید.

رستمی با بیان اینکه پیام دلنشین و امید بخش رهبری در نام‌گذاری سال از سویی پاسخ محکمی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه‌های آمریکا و غرب است، تصریح کرد: از سوی دیگر این سخنان بارقه امید پویایی تولیدات ملی خواهد بود.

وی افزود: دشمنان ملت ایران در شرایطی که با تیرهای زهر‌آگین اقتصاد ما را هدف گرفته‌اند باید بدانند ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی بیانات رهبر فرزانه انقلاب را محور اصلی همه امور قرار داده و چنان پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهند داد که خواب‌های توطئه گر آنها را به یأس و نا‌امیدی بدل خواهد ساخت.

رستمی خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنیم پیشتاز در حمایت از تولید ملی باشیم و به همین منظور  سرمایه‌های داخلی را پای کار بیاوریم.

فرماندار گیلانغرب تاکید کرد: تولید ملی میتواند بستر مناسب را برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار فراهم کند و تکلیف دولت در این راستا پشتیبانی و حمایت از تولیدات داخلی در همه بخش‌هاست.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر دولت و مسئولین حمایت‌های خوبی از تولیدات داخلی داشته‌اند، ادامه داد: امسال روند افزایش تولیدات داخلی، شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

رستمی تکلیف تولید کنندگان را در این برهه رونق بخشیدن به تولیدات داخلی و ارتقای کیفیت محصولات داخلی  دانست و گفت: این امر تشویق و ترغیب مردم را به خرید تولیدات ملی در پی خواهد داشت.

فرماندار گیلانغرب در پایان اظهار کرد: ملت شریف ایران، مانند گذشته با سرلوحه قرار دادن سخنان رهبری و مصرف تولیدات داخلی در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و عملی نمودن شعار استقلال ایران گام‌های مؤثری را بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول