اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر ازندریان

حمایت از تولید ملی حفظ سرمایه‌های کشور را در پی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر ازندریان حمایت از تولید ملی را برای حفظ سرمایه‌های کشور مهم دانست.

حمایت از تولید ملی حفظ سرمایه‌های کشور را در پی دارد

حجت‌الاسلام علی امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در دین و مکتب اسلام و روایات ائمه به سازندگی و تولید سفارش زیادی شده است و هر چه تولیدات بیشتر باشد، پیشرفت و موفقیت نیز بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری عنوان کرد: عملیاتی کردن این شعار وظیفه‌ای همگانی است که بر این اساس همت عموم مردم و مسئولان جامعه را طلب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب کشور ما حتی برای کوچکترین وسایل نیز به کشورهای دیگر وابسته بود و دشمنان به مردم ما تلقین کرده بودند که ایرانی نمی‌تواند تولیدکننده در کشور خود باشد در حالی که تمام سرمایه‌های کشور ما به جیب بیگانگان می‌رفت اما به برکت انقلاب اسلامی ایرانیان به این تفکر دشمن پاسخی مایوس‌کننده دادند.

امام جمعه ازندریان، به پیشرفت‌های امروز دانشمندان جوان کشورمان در علم هسته‌ای، نانو و علوم هوا و فضا اشاره کرد و گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته در جهان مغز ایرانیان از متوسط جهانی بالاتر است و این را خود ما نمی‌گوییم بلکه دانشمندان دیگر کشورهای دنیا می‌گویند و این امر بعد از درخشش جوانان ایران در عرصه‌های مختلف علمی و پزشکی ثابت شده است.

وی در ادامه به داشته‌های ایرانیان اشاره و عنوان کرد: ملت ایران دارای ارزش‌هایی است که دیگر کشورها ندارند و این داشته‌ها سرمایه‌های طبیعی ملت است.

ازندریان وجود رهبری مدیر ،مدبر، و آگاه به مسائل جهانی و سرمایه‌هایی چون شهدا و ایثارگران و داشتن مکتب اسلام و نعمت بزرگ امنیت و... را مهمترین این ارزش‌ها برشمرد و افزود: امروز ملت ایران این ارزش‌ها را پاس می‌دارد و مردم ما ثابت کرده‌اند از تحریم و تهدید هراسی ندارد.

وی در پایان سخنان خود وظیفه مسئولان را در راستای تحقق پیام رهبری سنگین خواند و یادآور شد: مسئولان باید به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند و برای رسیدن به پیشرفت کشور و تحقق شعار امسال از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول