اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوه:

فرهنگ‌سازی لازمه تحقق نامگذاری سال جدید است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساوه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: فرهنگ‌سازی لازمه تحقق نامگذاری سال جدید است که باید همگان تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

فرهنگ‌سازی لازمه تحقق نامگذاری سال جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام سید حسین تقوی عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سال 1391 در فرمانداری ویژه شهرستان ساوه اظهار داشت: تولید، توزیع و مصرف روزانه همواره در زندگی بشر مسئله مهمی بوده است و از جمله دغدغه‌های ادیان الهی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری نامگذاری سال را حول محور اقتصادی نامگذاری می‌کنند افزود: موضوع اقتصاد در آموزه‌های دینی به عنوان عبادت تلقی می‌شود و اصلاح اقتصاد از ویژگی‌های جامعه ایمانی است.

امام جمعه ساوه اصلاح اقتصاد را باعث رفاه عمومی و نشاط در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: حمایت از کارگر ایرانی و سرمایه‌گذار و تقویت تولید ملی و تشویق مردم به مصرف تولید داخلی و جلوگیری از واردات باعث رونق اقتصادی، اشتغالزایی و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم نیز در این جلسه با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم رکن اصلی این انتخابات بود و ملت ولایتمدار ایران اسلامی با آگاهی از حساسیت‌های موجود در این صحنه وارد شدند.

شهلا میرگلوبیات بیان داشت: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با لبیک به فرمان رهبری، موجب شکست دشمنان در توطئه‌های آنان شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به خوبی و با درک صحیح از مشکلات، نیاز فعلی جامعه را تشخیص و با نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مسیر رفع مشکلات اقتصادی را برای مسئولان اجرایی و قانون‌گذاران کشور مشخص کردند.

میرگلوبیات با تاکید بر اینکه باید با نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تولید کالای مرغوب داخلی کوشش کنیم اذعان داشت: باید به موازات نظارت بر تولید داخلی با اختصاص تسهیلات اعتباری و نیز اختصاص سهم ویژه‌ای برای تولید از تولیدکنندگان حمایت کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول