اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

سیاست ایران تهاجمی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: سیاست انقلاب اسلامی سیاست تهاجمی نیست، اما از آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تجاوز علیه ایران اسلامی و اسلام عزیز برخوردار است.

سیاست ایران تهاجمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در جشن روز ملی فناوری هسته‌ای در دبیرستان شهید بهشتی شهرستان خنداب اظهار داشت: امروز کسانی که خود قاتلین حقوق بشر در جهان هستند، ایران اسلامی را به داشتن بمب هسته‌ای متهم می‌کنند، در حالی که ایران اسلامی پشتوانه محکمی چون مردم همیشه در صحنه را دارد  و به سلاح هسته‌ای نیازی ندارد.

وی تصریح کرد: هدف ایران از دستیابی به فناوری هسته‌ای استفاده صلح‌آمیز از این فناوری است و ایران برنامه‌ای برای تولید سلاح هسته‌ای نداشته و نخواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز کسانی که ایران اسلامی را به داشتن بمب هسته‌ای متهم می‌کنند، خود در بسیاری از کشورها مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند بیان داشت: استکبار جهانی در حالی ایران عزیز را به ساخت بمب هسته‌ای متهم می‌کند که خود از این سلاح استفاده غیر انسانی کرده و به راحتی مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

نصراللهی زدن چنین تهمت‌هایی به ایران را نشانه عمق دشمنی استکبار جهانی دانست و ادامه داد: استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه‌های واهی به دنبال مانع‌افکنی بر سر راه استقلال و خودکفایی کشور برآمد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

فرماندار شهرستان خنداب نیز با اشاره به توانمندی دانشمندان داخلی در امر فناوری هسته‌ای گفت: این مایه بسی افتخار و سربلندی است که دانشمندان غیور ایران اسلامی توانستند بدون هیچ‌گونه وابستگی به بیگانگان به فناوری‌های هسته‌ای دست یابند.

حمیدرضا قاسمی افزود: هدف ایران از دستیابی به فناوری هسته‌ای استفاده هر چه بهتر از این فناوری در زمینه‌های مختلف پزشکی، سلامت و کشاورزی است تا از این طریق بتواند مسیر رشد و توسعه را سریع‌تر بپیماید.

وی تاکید کرد: ایران در زمینه فعالیت هسته‌ای هیچ‌گاه خارج از چارچوب موازین جهانی حرکت نکرده و نخواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول