اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات اردبیل:

استکبار با بهانه هسته‌ای به دنبال جبران ورشکستگی خود است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: استکبار جهانی با بهانه قرار دادن موضوع انرژی هسته‌ای به دنبال جبران ورشکستگی‌های خود است.

استکبار با بهانه هسته‌ای به دنبال جبران ورشکستگی خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست باز پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخاباتی اردبیل اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا و با حضور پر‌شور مردم همچون انتخابات دیگر آغاز می‌شود و ملت در یک فضای گسترده و فراگیر بار دیگر از ولایت و اصول انقلاب تبعیت کرده و اجازه نخواهند داد این نظام در ادامه حرکت غرور‌آفرین خود با چالش و توقفی روبرو شود.

وی یادآور شد: معتقدیم یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی ما مردم سالاری دینی است که اگر تعریفی روشن از این مفهوم سیاسی داشته باشیم یعنی حضور و نقش مردم در همه عرصه‌ها بهترین مظهر قدرت آنها است.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: وضع قوانین مفید به حال مردم و صیانت در اجرای آن از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس است که حضور آگاهانه و گسترده به این پشتوانه و دلگرمی کمک خواهد کرد.

دست باز بیان داشت: فضای موجود نشان می‌دهد که نشاط انتخاباتی در کشورمان فراگیر و شمولیت بیشتری یافته و مردم با تکرار حماسه انتخابات ریاست جمهوری نه تنها صحنه‌ای از دلدادگی خود را به نظام نمایش می‌دهند بلکه در برابر فتنه‌گران و انحصار طلبان نیز می‌ایستند.

این مسئول ادامه داد: فشار‌هایی که استکبار امروز علیه انقلاب اسلامی وارد می‌کند بهانه‌ای بیش نیست در حالی که فعالیت‌های هسته‌ای ما به گونه‌ای شفاف و روشن است که آنها از روی عمد و با اهدافی پلید سعی می‌کنند صحنه‌های مختلف را میدانی برای تهدید و تحریم و فشار به جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از دولت متکی به رای مردم و از مجلس شکل گرفته با اراده مردم انتظاری جز ایستادگی در برابر فزون‌طلبی دشمن نیست چرا که غرب نمی‌تواند قدرت هسته‌ای ایران را هضم کرده و تجزیه و تحلیل کند.

دست باز ایران را جزو پنج کشور هسته‌ای دنیا معرفی کرد و افزود: پشتوانه رای مردم در 12 اسفند مسئولان ما را نیز در عرصه‌های بین‌المللی مقتدر‌تر کرده و جلوی بسیاری از حرکت‌ها و نهضت‌های علیه این نظام را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود قدرت واقعی مردم را در تبعیت از ولایت و انتخاب انسان‌های اصلح و شایسته، ساده‌زیست، مردمی و شجاع قابل ارزش‌گذاری توصیف کرد و اظهار داشت: عناصری که امروز سعی دارند با همراهی نظام بیگانه سلامت و باور انتخاباتی در ایران را دچار خدشه کنند شکست خورده و به بن‌بست رسیده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول