اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ترور شهید صیاد شیرازی نشانگر سیاست‌های تروریستی غرب علیه ایران است

خبرگزاری فارس: سپاه روح‌الله استان مرکزی طی بیانیه‌ای شهادت شهید مرتضی آوینی و ترور سپهبد علی صیادشیرازی را نشانگر سیاست‌های تروریستی غرب علیه ایران دانست.

ترور شهید صیاد شیرازی نشانگر سیاست‌های تروریستی غرب علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سپاه روح‌الله ‌استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن شهادت شهید مرتضی آوینی و علی صیاد شیرازی که امروز نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت آورده است: شهید آوینی، سید شهیدان اهل قلم و هنرمند فرزانه، نویسنده توانا، راوی با صفای روایت فتح همواره سرباز فداکار اسلام و ولایت بود.

در این بیانیه آمده است: شهید آوینی که همراه یک گروه فیلم‌برداری برای ساخت مجموعه جدیدی از روایت فتح به یکی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس رفته بود به همراه همکار پرکارش محمدسعید یزدان‌پرست مشتاقانه راه خود را از فکه به سوی آسمان وصل کردند و جانانه به منزلگاه جانان شتافتند.

این بیانیه می‌افزاید: شهید آوینی دو روز قبل از عزیمت به منطقه فکه، در پاسخ به این سوال که به کدام منطقه می‌روی گفته بود ' می‌دانی به کجا می‌روم؟ به فکه. همانجا که رزمندگان ما با چشم خود تحویل نفوس شهدا توسط فرشتگان را مشاهده کردند و پس از شهادت این بزرگوار رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان سید شهیدان اهل قلم تجلیل کردند.

سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین با اشاره به ترور صیاد شیرازی در این بیانیه آورده است: منافقین با طراحی و اجرای جنایت تروریستی در 21 فروردین ماه سال 1378 موجب به شهادت رسیدن سپهبد صیاد شیرازی شدند.

در این بیانیه تاکید شده است: انجام فعالیت‌های تروریستی غرب علیه ایران در حقیقت پس از ناکامی آنان در فتنه‌انگیزی و شایعه‌پراکنی برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی صورت گرفت تا با از بین بردن شخصیت‌های مرجع و مورد اعتماد ملت ایران، به اهداف شوم خود دست یابند.

این بیانیه می‌افزاید: روند حوادث و رخدادهای جهانی بیانگر این مهم است که غربی‌ها و صهیونیست‌ها برای نهادینه‌سازی تروریسم در راستای اهداف و سیاست‌های شیطانی خود به جنگ نرم و امپراطوری رسانه روی آورده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امپراطوری رسانه‌های غربی با توجه به دسترسی آزاد و سریع مردم جهان به منابع اطلاعاتی گوناگون و صحیح، دیگر قادر به فریبکاری جوامع بشری و بیان دروغ‌هایی چون دفاع از حقوق بشر و سیاست‌های ضد تروریستی نخواهد بود و روزبه‌روز در حال نزدیک شدن به نقطه مرگ خود است.

انتهای پیام/‌ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول