اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در مشهد صورت گرفت

دیدار فرمانده لشکر 77 با خانواده شهید صیادشیرازی

خبرگزاری فارس: به مناسبت 22 اسفند سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و روز تجلیل از شهدا، فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه و رئیس بنیاد شهید منطقه 3 مشهد با خانواده شهید علی صیادشیرازی دیدار کردند.

دیدار فرمانده لشکر 77 با خانواده شهید صیادشیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه ظهر امروز در این دیدار با برشمردن فضائل و ویژگی‌های اخلاقی شهید صیادشیرازی برابر بخشی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری در ایام شهادت آن بزرگوار او را فرماندهی شجاع و سربازی فداکار ،صادق در راه دین و قرآن دانست و اظهار کرد: دشت‌های داغ خوزستان و گردنه‌های سر به فلک کشیده کردستان خاطره‌ها و رشادت‌های این انسان پاک‌نهاد را از یاد نخواهد برد.

امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی هم‌چنین شهید صیادشیرازی را فرماندهی مخلص، متدین و مدیر دانست و گفت: سربلندی‌ها و افتخارات امروز کشورمان مرهون خون شهدایی مانند صیادشیرازی و بزرگ‌مردان ایران اسلامی است.

شهید علی صیادشیرازی از فرماندهان اسبق در دوران جنگ تحمیلی و عضو شواری‌عالی دفاع بود که پس از 32 سال خدمت در یگان‌های مختلف نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی به دست مأموران سازمان مجاهدین‌خلق در روز 21 فروردین سال 78 در مقابل منزلش ترور و شهید راه حق شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول