اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

شهید صیاد شیرازی رادمرد میدان عمل و ایمان بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهید صیاد شیرازی مرد میدان رزم و کارزار با خصم زبون بود که با تکیه بر ایمان و تعهد خود ماندگار شد.

شهید صیاد شیرازی رادمرد میدان عمل و ایمان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در پادگان شهید چمران اردبیل اظهار داشت: این شهید والامقام بهترین حرکت و فعالیت خود را در دوران دفاع مقدس در همسویی نیروهای مسلح برای تاختن به سنگر دشمن و وادار به تسلیم کردن آنها در مقاطع مختلف انجام داد و با حرکت اصیل خود نشان داد که سپاه، ارتش و دیگر نیروهای مسلح برادر هم بوده و مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند.

وی با بیان این‌که شهید صیاد شیرازی بعد از پایان جنگ نیز در سنگر مجاهدت بی‌نظیر به تقویت روحیه انقلابی و ایثارگری پرداخت، تصریح کرد: دشمن زبون با پی بردن به اهداف پاک و طاهر این شهید او را در 21 فروردین سال 78 در نهایت کوردلی و بی‌سرانجامی اهداف به شهادت رساندند تا شاید عقده‌گشایی کنند.

کاملی‌فر در ادامه سخنان خود از شهید صیاد شیرازی به عنوان مرزبان اعتقاد و دیانت یاد کرد و افزود: این شهید به رغم فداکاری‌ها و ایثارگری دوران جنگ در نهایت خلوص و ساده‌زیستی تلاش می‌کرد تا پیرو خط امام و شهدا باشد و همین اندیشه نیز سبب شد تا مورد غضب دشمنان قرار گرفته و در نهایت قضاوت قلب او را به شهادت رساندند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ما به واسطه این خون‌ها و ایثارگری‌ها است که عزتمندانه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و ندای آزادیخواهی و تبری جستن از دشمن خونخوار سر می‌دهیم.

وی تلاش دشمن را برای شکستن مرزهای اعتقادی، باورها و ارزش‌های خلق شده یادآور شد و اضافه کرد: این تلاش‌ها بی‌ثمر و فاقد هرگونه اعتبار و ارزشی است چرا که ملت ما امروز محکم‌تر از هر مقطع دیگر از دستاوردهای خود صیانت کرده و اهداف دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود ادامه داد: دشمنان ما در ترفندهای رنگین سعی می‌کنند وحدت را در جامعه اسلامی که حول محور ولایت و امامت است، بشکنند تا شاید به هدف خود نزدیک شوند اما چنین اتفاقی هرگز رخ نمی‌دهد.

کاملی‌فر تبعیت از آرمان امام راحل و شهدا را بهترین اعتبار و ارزش توصیف کرد و بیان داشت: ما وظیفه داریم در بهترین شرایط مدافع ارزش‌هایی باشیم که در آن حاکمیت اسلام و دینداری مردم تجلی پیدا می‌کند.

در این مراسم با قرائت وصیت‌نامه شهدا، زیارت عاشورا قرائت و یاد و خاطره شهیدان با مدیحه‌سرایی گرامی داشته شد.

شهید صیاد شیرازی بعد از سال‌ها مبارزه و دفاع از کیان اسلامی به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش در 21 فروردین سال 78 توسط منافقان کوردل ترور شد و به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول