اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

روز عید غدیر؛

فرزندان شهیدان شاه‌آبادی و صیاد شیرازی عقد اخوت می‌بندند

خبرگزاری فارس: فرزندان ارشد شهید آیت‌الله شاه آبادی و سردار شهید صیاد شیرازی در جشن برادری و در روز عید غدیرخم، عقد اخوت و برادری می‌بندند.

فرزندان شهیدان شاه‌آبادی و صیاد شیرازی عقد اخوت می‌بندند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری، حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادی فرزند شهید آیت‌الله مهدی شاه‌آبادی و مهدی صیاد شیرازی فرزند سردار شهید علی صیاد شیرازی در روز عید سعید غدیر به منظور احیای سنت حسنه عقد اخوت که فرهنگ رزمندگان و شهدای انقلاب بود، با یکدیگر پیمان برادری می بندند.
این برادری در زمانی که بیش از همیشه نیاز به همدلی و برادری در جامعه احساس می‌شود حاوی پیامی است از خانواده شهدا برای همه جوانان و عموم جامعه که در سایه سار ولایت، برای پاسداری از خون شهدا و ساختن کشور امیرالمومنین علی علیه‌السلام پشتیبان هم باشند.
این گزارش حاکی است، در صبح روز عید غدیر با همکاری ستاد شاهد ترویج فرهنگ برادری به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین شاه آبادی و اداره فرهنگی گلزار شهدای تهران، عقد اخوت میان فرزندان شهدا در بهشت زهرا (س) در کنار مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
جشن برادری و خواندن عقد اخوت که از اعمال مستحبی روز عید سعید غدیر محسوب می‌شود، امسال به‌صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول