اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار گلستان؛

تغییرنام بیمارستان صیاد شیرازی مورد موافقت قرار نگرفت

خبرگزاری فارس: تغییر نام بیمارستان بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان، مورد موافقت استاندار گلستان قرار نگرفت.

تغییرنام بیمارستان صیاد شیرازی مورد موافقت قرار نگرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در پاسخ به پیشنهاد یکی از مدیران شهرستانی مبنی بر تغییر نام بیمارستان در آستانه افتتاح واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان، موضوع در استانداری بررسی شد و مورد موافقت استاندار گلستان قرار نگرفت.
بر همین اساس بیمارستان مذکور با همان نام مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
تغییر نام بیمارستان صیاد شیرازی چند پیش مورد انتقاد اقشار مختلف مردم قرار گرفته بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان در سیصد و پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورا با بیان اینکه نام بیمارستان صیاد شیرازی برای بسیاری از شهروندان گرگانی شناخته شده و قابل پذیرش بود، بیان داشت: نامگذاری فوق خارج از مسیر قانونی و بدون در نظر نگرفتن حاشیه‌ها بود که این تغییر نام موجب نارضایتی شهروندان شده است.
عبدالرضا چراغعلی با اشاره به فعالیت کمیته فنی نامگذاری در شورای اسلامی شهر گرگان از سه دوره قبل با حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات مختلف و با تاکید بر اینکه نامگذاری غیر اصولی از این دست هزینه‎های زیادی را به همراه خواهد داشت و موجب خدشه‌دار شدن اعتماد اجتماعی می‌شود، گفت: این تغییر نام بدون هماهنگی با کمیته نامگذاری انجام شده که موجب رنجش شهروندان شده و نیاز به بازنگری دارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان با تاکید بر اینکه این بیمارستان در سطح کشور به عنوان صیاد شیرازی شناخته شده، خاطرنشان کرد: تغییر نام این بیمارستان توسط نمایندگان دولت و مجریان قانون و افرادی که باید مدافع فعالیت قانونی باشند انجام شده که در این خصوص از سکوت برخی از مسئولان استان گله‌مندیم هر چند که مرحوم سیدسجاد علوی جایگاه وِیژه‌ای در بین علما و دانشمندان گرگان دارند و برای ما نیز بسیار محترم هستند.
چراغعلی با بیان اینکه سپهبد دلیر ارتش ایران علی صیاد شیرازی از پنج سالگی تا دیپلم را در گرگان سپری کرده، اذعان داشت: بی‌راه نیست که به خاطر طی کردن سال‌های زیادی از عمر ایشان در گرگان و شکل گرفتن  شخصیتش در استرآباد او را گرگانی بنامیم.
گفتنی است بیمارستان 200 تختخوابی و مرکز آموزشی صیاد شیرازی گرگان از سال 1383 در بلوار شهید صیاد شیرازی در حال احداث است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول