اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی خبر داد

ساماندهی 22 هزار زائر توسط ستاد شهید صیاد شیرازی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی از ساماندهی 22 هزار زائر توسط این ستاد در اردوهای راهیان‌نور امسال خبر داد.

ساماندهی 22 هزار زائر توسط ستاد شهید صیاد شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم حجت‌الاسلام سیدمحمد‌ هاشمی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: ستاد شهید صیاد شیرازی مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق 11 سال است که با هماهنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانشجویی و اقشار خاص فعال است.

وی ادامه داد: این ستاد هر ساله در چند مقر در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور مستقر می‌شود و به زائران سرزمین‌‌های نور خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی افزود: در انتخاب راویان و تیم هدایت تلاش شده تا از روحانیونی که با فضای جهاد و شهادت آشنا هستند، استفاده شود.

وی گفت: زائرین در بدو ورود به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس وارد سد کرخه می‌شوند و در آن مکان افتتاحیه‌ای برای این کاروان‌ها برگزار می‌شود.

هاشمی ابراز داشت: اختتامیه معنوی نیز که در این اردوها برگزار می‌شود، سبب پربارتر شدن این سفر برای زائران شده و در هر مراسم اختتامیه طبق قرعه‌کشی یک نفر برای دریافت کمک‌ هزینه سفر کربلا انتخاب می‌شود.

وی افزود: در این ستاد تلاش شده تا بهترین برنامه‌های فرهنگی برای زائران اجرا شود و بیشترین یادمان‌ها مورد بازدید قرار گیرد.

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی ابراز داشت: علاوه بر این تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از بهترین راویان، فضایی معنوی را برای زائران در این سفرها فراهم کنیم و در عین حال به رفاه آنان نیز توجه داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: این ستاد روزانه 600 تا 700 زائر را در مناطق عملیاتی ساماندهی می‌کند و در این میان بیشترین زائران از قشر دانشجو هستند.

هاشمی ادامه داد: امسال تقریبا 22 هزار نفر زائر در طی 40 شبانه‌روز توسط ستاد شهید صیاد شیرازی برای بازدید از مناطق عملیاتی ساماندهی شدند.

وی با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان‌نور اذعان داشت: آمدن به این مناطق، سفر به سرزمینی است که انسان‌های خواب را بیدار کرده و فطرت پاک الهی را در انسان زنده می‌کند.

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: وقتی افراد در این مناطق حضور پیدا می‌کنند با تمام وجود درک می‌کنند که با مراحل والای انسانیت فاصله زیادی دارند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان‌نور در پرتوی نور شهدا، یک کارگاه کادرسازی برای نظام اسلامی است و مکانی برای دست‌گیری شهدا از دل‌های مشتاق جوانان است.

هاشمی ابراز داشت: سفر به سرزمین‌های نور افراد را برای منتظر واقعی شدن آماده کرده و راه رسیدن به نقطه‌ای که مورد رضایت امام زمان(عج) است را به ما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول