اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع):

شهید صیاد شیرازی یک شهید ملی و فراجناحی است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان گفت: شهید صیاد شیرازی یک شهید ملی و فراجناحی است و به هیچ قشر خاصی تعلق ندارد و به عنوان شاخص‌ترین چهره مبارزه با نفاق شناخته می‌شود.

شهید صیاد شیرازی یک شهید ملی و فراجناحی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم تارخ صبح امروز در جلسه کمیته تشکل‌های مردم‌نهاد یادواره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در محل ستاد لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان اظهار داشت: شهدا نیاز به یادواره ندارند، بلکه ما نیازمند این گونه مراسم هستیم.
وی در رابطه با شخصیت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، افزود: ایشان یک شهید ملی و فراجناحی بود و به هیچ قشر خاصی تعلق ندارد و به عنوان شاخص‌ترین چهره مبارزه با نفاق شناخته می‌شود.
وی بزرگداشت شهید صیاد شیرازی را بزرگداشت همه مردانگی‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌ها دانست و تأکید کرد: با توجه به این که این شهید چهره مردمی داشته است، تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند نقش بسزایی در معرفی شهید صیاد به جامعه و مردم داشته باشد.
تارخ با بیان اینکه ابعاد مختلف صیاد شیرازی باید به بهترین شکل برای جامعه و نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: هم‌اکنون جوانان این مرز و بوم تشنه دریافت این اطلاعات است.
وی با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سال‌های دفاع مقدس اظهار داشت: صیاد با فرماندهی خارق‌العاده خود به ویژه در منطقه کردستان، دفاعی جانانه از مرز و بوم خود کرد.
فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان تاکید کرد: به همین دلیل معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه با این قضیه کنار نیامده و این شخصیت والا را چند سال بعد از اتمام جنگ تحمیلی به شهادت رساندند.
وی بیان داشت: یاد و خاطره صیاد همیشه و همه وقت در دل دوست‌داران و دلبستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
مسئول کمیته مردم نهاد یادواره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی نیز در این مراسم گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در محلات، برگزاری محافل انس با قرآن، شب شعر و خاطره، تشکیل نمایشگاه‌های گوناگون فرهنگی و کتاب و عکس با محوریت شهید صیاد از جمله برنامه‌های یادواره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است.
عسکری بیان داشت: همچنین برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، جمع‌آوری آثار ساکنان محلات و ارسال آن به یادواره در قالب شعر، وبلاگ، تزئین و اجرای تبلیغات محیطی و میدانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول