اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش:

شهید صیادشیرازی یک شخصیت جامع اخلاق بود

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید صیادشیرازی یک شخصیت جامع اخلاق بود.

شهید صیادشیرازی یک شخصیت جامع اخلاق بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی گنابادی صبح امروز در محفل انس با قرآنی که به مناسبت هفتمین سالگرد رحلت پدر امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی با حضور فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش در مشهد، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی، قاریان و خانواده آن شهید در حسینیه شهید صیادشیرازی در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رحمت خداوند بر همه شهیدان و رضوان و مغفرت حق بر ارواح مطهرشان که جوار قرب او را برگزیدند و سرافراز و مشتاق به سوی جایگاه مخصوصشان در پیشگاه خدای خویش شتافتند.
وی تصریح کرد: شهید صیادشیرازی یک شخصیت جامع اخلاق بود و خدمات زیادی را در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس با تشکیل هیئت معارف جنگ و تربیت دانشجویان انجام داده است.
هم‌رزم شهید صیادشیرازی در ارتباط با جایگاه این قهرمان ملی و خراسانی در دوران دفاع مقدس افزود: اگر عملیات‌های موفقی را در جنگ داشتیم به جهت ابتکار عمل این شهید بزرگوار در راستای وحدت ارتش و سپاه بوده و هم‌چنین نقش بسزایی که در قائله کردستان در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و عملیات مرصاد در سال 1367 داشت که مورد کینه منافقان کور دل قرار گرفت.
وی افزود: شهید صیاد شیرازی یک شهید ملی است و سبب افتخار نیروهای مسلح و احاد مردم شهید پرور ایران اسلامی است به طوری که هر قشر از جامعه افتخار دارد شهید صیاد را از آن خود بداند.
این مراسم معنوی به همت ستاد یادواره امیر سپهبد شهید صیادشیرازی و اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد که ضمن تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته بین‌المللی و نزاجا، گروه تواشیح بینات به اجرای برنامه پرداختند.
در پایان این مراسم معنوی به برندگان مسابقه کتاب‌خوانی ستاد یادواره امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول