اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان عقیدتی سیاسی آجا:

شهید صیاد‌شیرازی به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه مطرح است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیر سپهبد شهید علی صیاد‌شیرازی به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه مطرح است.

شهید صیاد‌شیرازی به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی ظهر امروز در بازدید از ستاد یادواره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اظهار داشت: رفتار و سجایای اخلاقی شهدا باید الگویی برای انسانها باشد و شهید صیاد شیرازی به عنوان یک الگوی رفتاری در سطح جامعه مطرح است.

وی فعالیت‌های انجام شده در مشهد مقدس را به عنوان برنامه‌های جنبی یادواره بسیار با ارزش برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره سپهبد شهید صیادشیرازی نیاز به یک نگاه ملی و عزم جدی دارد.

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در همین راستا سازمان عقیدتی سیاسی آجا نیز در حد توان در برگزاری این یادواره حضور دارد.

وی با اشاره به مستندسازی عملیات‌های دفاع مقدس، ابراز داشت: مستندسازی عملیات ثامن‌الائمه(ع) نیز در دستور کار این ارگان قرار دارد.

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با سفر به مشهد مقدس و استفاده از فیوضات معنوی بارگاه امام رضا(ع) از ستاد یادواره سپهبد شهید علی صیادشیرازی بازدید کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول