اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سلامت و پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش همدان:

سن اعتیاد به سمت دوره راهنمایی در حال حرکت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سلامت و پیشگیری از هنجارهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: سن اعتیاد به دوران راهنمایی در حال حرکت است.

سن اعتیاد به سمت دوره راهنمایی در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از مراقبین سلامت مدارس از تفکیک معاونت پرورشی و تربیت بدنی به معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت و تندرستی هر کدام به یک اداره تبدیل شده‌اند و نویدبخش این امر مهم هستند که بهداشت مدارس می‌تواند سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان را فراهم کند.

وی فعالیت‌های مربیان در حوزه بهداشت مدارس را با فعالیت‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشترک عنوان کرد و افزود: به منظور سلامت بهداشت دهان و دندان یونیت‌های سیاری خریداری شده که طی چند روز آینده در مدارس حاشیه شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره سلامت و پیشگیری از هنجارهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با کمبود مربیان بهداشت در مدارس روبه‌رو هستیم و نتوانسته‌ایم برای هر 750 دانش‌آموز یک مربی بهداشت فعال در مدارس داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عملکرد خوبی را نسبت به سایر ادارات داشتیم و در بخش ستاد مبارزه با مواد مخدر جزء هفت استان برتر کشور انتخاب شدیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش نیز بیان کرد: تمام انتظارات و اهداف آموزش و پرورش در سه محور تحصیل، تهذیب و ورزش قرار گرفته و هر حوزه‌ای در آموزش و پرورش مکلف است تا با ایجاد همبستگی در میان تمام شاخه‌های موجود، وحدت و انسجام را در این نظام آموزشی بزرگ برقرار کند.

عبدالله جعفری افزود: شاخص امید به زندگی در ایران 72 سال است که بیانگر سلامت روانی و سطح زندگی مطلوب مردم و به ویژه افراد مسن جامعه است.

وی در پایان از حرکت سن اعتیاد به دوران راهنمایی اظهار نگرانی کرد و گفت: در این بخش تمام توجهات معطوف به آموزش و پرورش است و ما باید بتوانیم با ایجاد برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ناهنجاری‌های موجود در این زمینه را کاهش و نوجوانان و جوانان را بیش از گذشته با خطرات مصرف این مواد آشنا کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول