اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان شمالی خبر داد

ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به 10 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به 10 هزار مسافر نوروزی در این استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به 10 هزار مسافر نوروزی

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این آموزش‌ها در قالب مشاوره، پرسش و پاسخ و توزیع اقلام فرهنگی انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد دست کم یک هزار لوح فشرده و همچنین پوستر، کاتالوگ در اختیار مسافران نوروزی در استان قرار گرفته است.

یزدان‌پناه با بیان اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی برای ارائه این آموزش ها یک پایگاه در بوستان ملی باباامان برپا کرد، افزود: مشابه این برنامه در سفرهای تابستان هموطنان به استان نیز صورت می‌گیرد.

وی پیشگیری از اعتیاد را مهم‌ترین رویکرد این شورا اعلام کرد و گفت:‌ طی سال گذشته این آموزش‌ها به دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر طبقات ارائه شد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری از اعتیاد را کم هزینه‌ترین راه مقابله با معضل مواد مخدر برشمرد و گفت:‌ بسیاری از افراد آموزش دیده با مضرات و آثار زیانبار این مواد آشنا شدند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با توجه به افزایش اعتبارات پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، فعالیت‌های پیشگیری امسال در استان در سطح وسیع‌تری انجام شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول