اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

بررسی میزان آمادگی اعتیاد دانش‌آموزان دبیرستانی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: میزان آمادگی دانش‌آموزان دبیرستانی آذربایجان غربی برای ابتلا به مواد مخدر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی میزان آمادگی اعتیاد دانش‌آموزان دبیرستانی آذربایجان غربی

علی قهرمان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میزان آمادگی دانش‌آموزان دبیرستانی آذربایجان غربی برای ابتلا به مواد مخدر یکی از  اولویت‌های پژوهشی حوزه مطالعاتی نظم و امنیت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی محسوب می‌شود که در این راستا بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بررسی اثرات آموزش مهارت‌های اساسی زندگی در عدم گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر، بررسی روش‌های موثر در آگاه‌سازی خانواده در فرآیند پیشگیری از اعتیاد و بررسی راهبردهای موثر بر قانون‌مندی بیشتر مردم استان در حوزه‌های مختلف از دیگر اولویت‌های دفتر تحقیقاتی کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه، افزود: بررسی راهکارهایی برای استفاده بهینه از توانمندی پرسنل نیروی انتظامی در بخش‌های مربوط از دیگر طرح‌هایی است که در حال پژوهش است.

قهرمان اضافه کرد: بررسی میزان اثربخشی آموزش‌های پلیس بر پرسنل خود در برخورد با موقعیت‌های جرم در عصر کنونی، نگاه تحلیلی بر دلایل گرایش جوانان به فرقه‌های انحرافی و ارائه راهکارهای مناسب در این ارتباط نیز در دست بررسی بوده و پژوهش‌های لازم در این زمینه در دست اقدام است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول