اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خواستار شد

ایجاد واحد درسی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید برای ایجاد واحد درسی پیشگیری از اعتیاد بین دروس دانشگاهی اهتمام جدی صورت بگیرد.

ایجاد واحد درسی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد فتاحی عصر امروز در جلسه‌ای که برای بررسی راه‌کارهای پیشگیری از اعتیاد تشکیل شد اظهار داشت: باید آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، جسمی و روحی ناشی از استفاده مواد مخدر به شیوه مطلوب تبیین شود تا در جوانان نسبت به این مواد افیونی شناخت واقعی ایجاد شود.

وی برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای یکی از ابزارهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تاثیرگذاری بر جوانان دانست و گفت: ملت ایران با هوشمندی کامل این توطئه‌های مخالفان و معاندان شناسایی کرده و برای خنثی کردن آن گام برمی‌دارند.

این مسئول جلب توجه جامعه یکی از نیازهای غریزی جوانان دانست و گفت: متاسفانه بعضی از جوانان برای جلب کردن نگاه‌ها و توجه‌های دیگران به روش‌های مخرب روی می‌آروند در حالی که می‌توانند با ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای جذب حمایت‌های جمعی اهتمام کنند.

فتاحی با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده‌ها در پرورش درست جوانان گفت: خانواده‌ها در حفظ جوانان مقابل آسیب‌های اجتماعی همچنین شناسایی و تقویت استعدادهای آنها مهم‌ترین نقش دارند چرا که جوانان در این محیط متولد شده سپس رشد و نمو پیدا می‌کنند.

این مسئول به اجرای برنامه‌های تحکیم بنیاد خانواده در پنج شهرستان آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهرستان‌ها 10 تا 15 کارگاه توانمندسازی خانواده‌ها با بهره‌گیری از اساتید توانمند و متبحر برپا شده است که نتایج مطلوبی هم اغلب در بر داشته‌اند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به برگزاری دوره‌ آموزش‌های پیش از ازدواج اشاره کرد و افزود: از این دوره‌ها استقبال خوبی به عمل آمده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول