اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تاکید کرد

اراده همگانی در پیشگیری از اعتیاد

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: باید با تلاشی هدفمند و مبتنی بر علم و دانش، نتیجه‌ مناسبی از فعالیت‌‌های داوطلبان مبارزه با مواد مخدر به دست آوریم.

اراده همگانی در پیشگیری از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهران حفاری اظهار داشت: بحث مبارزه با مواد مخدر حوزه‌‌ای حساس و مهم  به شمار می‌رود و دشمنان نظام و انقلاب از آن به ‌عنوان جنگ نرم و برای تضعیف روحیه مقاومت و اراده مردم استفاده می‌کنند و کمتر خانواده و قشری است که با این معضل به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر نباشد.

این مقام مسئول با تاکید بر عزم و اراده همگانی بر اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد، تصریح کرد: باید سازمان‌‌های مردم‌نهاد به ویژه انجمن‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد برای گسترش فعالیت خود تعامل نزدیکی با دستگاه‌های فرهنگی این استان برقرار کرده و با جذب اعضای داوطلب بیشتر، تلاش کنند بدون موازی‌کاری، فعالیت‌‌های خود را گسترش دهند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر به دلیل داشتن پشتوانه مردمی، بهتر می‌توانند در فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ورود جوانان و نوجوانان به این عرصه خطرناک نقش ایفا کنند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: امیدواریم با حمایت‌های مقام عالی این استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم نسبت به تقویت و ارتقای جایگاه شورا و ارائه عملکردی مثبت و قابل قبول در مبارزه فراگیر با مواد مخدر کوشا و پیشگام باشیم.

وی با اشاره به جدیت پلیس این استان در جلوگیری از ورود، تهیه و توزیع مواد مخدر ابراز داشت: برای جلوگیری از شیوع بلای خانمان‌سوز اعتیاد که امروز دامنگیر عده‌ای از جوانان و خانواده‌ها شده است، علاوه بر برخورد انتظامی نیاز به کار فرهنگی، تربیتی، درمان و پیشگیری دارد، از همین رو یکی از اهداف اصلی و مهم دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، درمان و پیشگیری است تا از این طریق تمام نهادها و ارگان‌های دخیل در این امر را به فعالیت و تلاش مضاعف ترغیب کند.

حفاری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با توجه به سیاست‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی برای آلوده کردن جوانان انقلابی ایران اسلامی ضروری است تا تمام ارگان‌ها و نهادهای دخیل در امر فرهنگ‌سازی، پیشگیری و درمان و مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدر، توان خود را روز به روز افزایش دهند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، تصریح کرد: مبارزه جدی نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) با پدیده شوم مواد مخدر و پشتیبانی مراجع قضایی ثمرات فراوانی را برای کشور در برداشته به گونه‌ای که دشمنان با تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در راستای قاچاق مواد مخدر و آلوده کردن جوانان ناکام مانده‌اند و این ثمره به آسانی به دست نیامده است بلکه نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی شهدای بسیاری را در این راه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: باید رابطه دبیرخانه با مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی مستحکم باشد و از نظریات اساتید دانشگاه و نخبگان در چارچوب اتاق فکر بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول