اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آزادشهر صورت می‌گیرد

برگزاری همایش منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با محوریت دین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: همایش منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با محوریت دین به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با محوریت دین

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این همایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر در تاریخ 19 فروردین 1391 برگزار خواهد شد و اصلی‌ترین هدف برگزاری آن هم حفظ نیروی کار و جوانی در مقابله با توطئه دشمنانی است که از مسیر اعتیاد ایجاد شده و سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان مقاله با محورهای نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد اولیه از اعتیاد، روش‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری با رویکرد اجتماع محور، نقش چهره‌های تاثیرگذار مثل روحانیت، مسئولان، هنرمندان، فرهیختگان، نخبگان، اساتید و ورزشکاران در پیشگیری از اعتیاد، روش پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها، نقش رسانه‌های ملی (صدا و سیما و مطبوعات) در پیشگیری اولیه از اعتیاد و بسیاری از محورهای مرتبط با موضوع همایش صورت گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در حال حاضر هم هفت اثر به دبیرخانه همایش به نشانی استان گلستان، شهرستان آزادشهر، خیابان شهید بهشتی، بهشت سوم، اداره تبلیغات اسلامی ارسال شده و تا ششم فروردین هم جمع‌آوری آثار ادامه دارد ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی زیر ارسال کنند.

سایری تصریح کرد: آثار ارائه شده حداقل در 10 صفحه و حداکثر در 15 صفحه به صورت تایپ شده در موعد مقرر ارائه شود و متناسب با موضوع همایش و مستند باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ادامه داد: در خلال برگزاری این همایش که با حضور جمعی از مسئولان استانی و اساتید حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد نمایشگاه عکس و نقاشی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و مراکز ترک اعتیاد جمعیت نوید زندگی و شکوفاگران پاک‌اندیش گلستان برگزار خواهد شد و از فعالان عرصه پیشگیری و ترک اعتیاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول