اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران:

اجرای فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد در 50 دانشگاه کشور/ دانشگاه مازندران پیشتاز کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی روانی دانشجویان، معاونت‌های فرهنگی 50 دانشگاه کشور فعالیت‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از اعتیاد را در دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند.

اجرای فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد در 50 دانشگاه کشور/ دانشگاه مازندران پیشتاز کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نمایشگاه فرهنگ، پویایی و سلامت در دانشگاه مازندران برپا شد. نمایشگاه فرهنگ، پویایی و سلامت ظهر امروز در محل پردیس دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد و تا 3 اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه مازندران در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن افزود: جنگ نرم یکی از راه‌هایی است که دشمن در چند سال اخیر با هدف قراردادن جوانان و دانشمندان ما در دستور کار خود قرار داده است و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند دستاوردهای مهمی را برای هدایت و راهنمایی جوانان در پیش رو داشته باشد.

احمد احمدپور ادامه داد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی روانی دانشجویان، معاونت‌های فرهنگی 50 دانشگاه کشور فعالیت‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از اعتیاد را در دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند.

رئیس دانشگاه مازندران درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه مازندران، آشنایی دانشجویان با پیامدهای منفی اعتیاد، ارتقای سطح سلامت و بهداشت جسمی، روحی و فکری دانشجویان و انتقال تجربیات اساتید و اندیشمندان در فعالیت‌های پیشگیری از سوء‌مصرف مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه فرهنگ، پویایی و سلامت است.

در ادامه همچنین سید جلیل مهدوی رئیس دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان مازندران با بیان اینکه در استان مازندران، دانشگاه مازندران نخستین دانشگاهی است که این نمایشگاه را در برنامه خود گنجانده است، افزود: طرح پویایی و سلامت توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور شروع شده که در این طرح همکاری مستمر این دو نهاد مهم دیده شده که از جمله کارهای آن برپایی نمایشگاه است.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه غرفه‌هایی از دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم پزشکی ساری، بسیج سازندگی ناحیه سپاه بابلسر، سازمان بهزیستی استان، بابل و بابلسر، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران و مرکز ضربان و بازتوانی ترک اعتیاد توانا وابسته به سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی حضور دارند. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول