اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان:

برای حمایت از تولید داخلی باید از واردات جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: باید از واردات محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود جلوگیری شود تا تولیدکننده داخلی بتواند به تولید خود ادامه داده و از ورشکستگی آنها جلوگیری شود.

برای حمایت از تولید داخلی باید از واردات جلوگیری شود

حسین محمدرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از نام‌گذاری سال 91 به عنوان تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی به عنوان موج جدید نظام مدیریت تولید یاد کرد و اظهار داشت: اهمیت حیات‌بخش تولید در جهت خودکفایی و توسعه اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست، اما حفظ و صیانت و توسعه پایدار تولیدات کشاورزی کشور تحت شرایط رقابت جهانی، امری کلیدی و شایسته توجه مضاعف است که به درستی توسط رهبر انقلاب مطرح شده است.

وی ادامه داد: به صورت قطعی عملیاتی کردن این شعارمحوری نیاز به عزم جدی‌تر مدیران و مسئولان در هر مقام و جایگاهی دارد.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان تأکید کرد: برای نیل به دستاوردهای مهم در سال جاری بسان سال‌های قبل باید رفتار هر مسئولی بر پایه عقل، منطق و اعتقاد، استحکام بخش مبانی نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی این نام‌گذاری را از سوی رهبر انقلاب ارزشمند دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم باید به تولید داخلی توجه بیشتری شود.

محمدرضایی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های اخیر سعی در خودکفایی در محصولات کشاورزی و تکمیل کردن سفره غذا ملت ایران داشته باشیم که این امر با وجود آب کافی امکان‌پذیر است.

وی به کوشا بودن وزارت نیرو در حفظ و حراست آب‌ها تأکید کرد و ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نیز در حمایت کردن از کشاورزان تمام سعی خود را به کار گیرد چرا که بخش کشاورزی به عنوان بخش مولد و اساسی پایه تولید و اشتغال در کشور است.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان از حمایت تولید داخلی سخن گفت و افزود: مردم باید آگاه شوند حمایت از تولیدات داخلی باعث توسعه اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و هم‌چنین رفع بیکاری می‌شود، بنابراین نیاز است مسئولان و دست‌اندرکاران تولید در داخل کشور نیز نهایت تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت کالاهای تولیدی و مناسب‌سازی قیمت آن انجام دهند.

وی اضافه کرد: باید از واردات محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود جلوگیری شود تا تولیدکننده داخلی بتواند به تولید خود ادامه داده و از ورشکستگی آنها جلوگیری شود.

محمدرضایی از مشکلات دامداران سخن گفت و اظهار داشت: دامدار داخلی با گران بودن خوراک دام شیر را تولید کرده اما به علت واردات بی‌رویه شیرخشک، شیر تولید داخل را زیر قیمت تولید شده به فروش می‌رساند که این معضل موجب تعطیل شدن خیلی از دامداری‌ها شده و می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول