اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خرمشهر خبر داد

استقرار راهیان نور در مرکز فنی و حرفه‌ای خرمشهر/ فضاسازی نماد جبهه و میدان مین

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خرمشهر از استقرار 5 هزار و 757 نفز از راهیان نور در مرکز فنی و حرفه‌ای این منطقه خبر داد.

استقرار راهیان نور در مرکز فنی و حرفه‌ای خرمشهر/ فضاسازی نماد جبهه و میدان مین

عبدالنبی سواعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هر ساله مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر افتخار میزبانی زائران سرزمین نور از سراسر ایران که در قالب کاروان‌های راهیان نور با برنامه‌ریزی و سازماندهی ستاد راهیان نور و  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سرزمین های نور اعزام می‌شوند را دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی نماد جبهه و میدان مین در محوطه مرکز و نصب بنر از جمله فعالیت‌هایی است که در محل اسکان و پذیرایی صورت گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر تصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارند.

وی ماهیت این کاروان‌ها را انتقال پیام فرهنگی دوران دفاع مقدس و آشنایی با حماسه‌های ماندگار رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: حرکت فرهنگی راهیان‌نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و اشاعه آن در میان اقشار مختلف است.

سواعدی با اشاره به اهمیت پذیرش کاروان‌های راهیان‌نور در نوروز هر سال گفت: در ایام نوروز تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق جنگی عملیاتی جنوب به ویژه شلمچه دیدن می‌کنند که استقبال شایسته و مناسب از این کاروان‌ها تأثیر قابل توجهی در اشاعه فرهنگ جنگ و جبهه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری با توجه به شروع بهره برداری از ساختمان مرکز آموزش هتل‌داری خرمشهر فضای مناسب و با امکانات رفاهی مناسب در اختیار زائران قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر عنوان کرد: در نوروز امسال تعداد 5 هزار و 757 نفر از کاروان‌های راهیان نور سراسرکشور در مرکز فنی و حرفه‌ای این منطقه مستقر، اسکان و پذیرایی شدند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول