اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان خبر داد

تسریع در احداث باند دوم راور ـ مشهد

خبرگزاری فارس: ابراهیم مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با پیگیری‌های انجام شده باند دوم محور راور مشهد به نام مهر ماندگار است و مقرر شده اعتباری به این محور اختصاص داده شود تا احداث باند دوم انجام شود.

تسریع در احداث باند دوم راور ـ مشهد

ابراهیم مقبلی روز گذشته در حاشیه بازدید از باند دوم محور چترود ـ راور و راور ـ خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این محور ارتباطی که مطالعات آن قبلا انجام شده یکی از محور‌های مهم استان کرمان است که جنوب شرق کشور را به استان‌های خراسان متصل می‌کند.

وی عنوان کرد: سال جاری با پیگیری‌های انجام شده یکی از پروژه‌های مهم به نام مهر ماندگار است که مقرر شده اعتباری به این محور اختصاص داده شود تا احداث باند دوم انجام شود.

مقبلی افزود: بررسی‌های مسیر مطالعه شده باند دوم انجام شده و برای تصویب نهایی هر چه سریع‌تر مطالعات فاز دوم انجام می‌شود تا بتوانیم مراحل تشریفات مناقصه را طی کرده و دستورهای لازم به مشاور این محور داده شد و تسریع در مطالعات هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار و مسئولان استان برای دریافت اعتبارات ملی، هرچه سریع‌تر این پروژه اجرایی شود و با احداث باندهای دوم بزرگراه‌ها ‌که مسیر‌ها را از هم جدا می‌کند، شدت تصادفات کاهش پیدا می‌کند.

مقبلی گفت: این مسیر هم یکی از مسیر‌های ترانزیتی استان کرمان است و هرچه ایمن‌تر و ترافیک روان‌تر باشد، قطعاً تقاضای سفر بیشتر است.

وی ابراز داشت: این مسیر بعد اقتصادی نیز برای کشور دارد به همین دلیل در اولویت کار‌ها قرار گرفت که هر چه سریع‌تر باند دوم این محور اجرایی شود.

محمدرضا شریفی‌ فرماندار راور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خواستار تأمین اعتبار به موقع برای پیشرفت سریع‌تر این کار شد.

وی اظهار داشت: محور راور - دیهوک به طرف مشهد در کویر لوت قرار گرفته و می‌طلبد مسئولان امر نگاه ویژه‌ای به باند دوم این محور داشته باشند.

به گزارش فارس‌ 18 کیلومتر باند دوم راور - چترود با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه‌ای بیش از 68 میلیارد ریال از اعتبارات ملی احداث شده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول