اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

افتتاح باند دوم قاین به خضری در سفر هیئت دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار قاین پروژه‌های قابل افتتاح دور چهارم سفر هیئت دولت به قاین را تشریح کرد.

افتتاح باند دوم قاین به خضری در سفر هیئت دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در آغاز سرشماری نفوس و مسکن در قاین اظهار داشت: از اقدامات ارزشمند ریاست جمهوری اجرای سرشماری در هر پنج سال است که می‌تواند کمک بسیار خوبی برای دولت باشد، زیرا آمار صحیح لازمه داشتن برنامه‌ریزی درست است.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان و قاین اظهار داشت: با پیگیری‌ها و بازدیدهای مستمر، پروژه‌های بزرگی همچون مسکن مهر، باند دوم قاین به خضری و سالن‌های ورزشی با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و همت بلند دولت در این سفر آماده بهره‌برداری شده است.
فرماندار قاین با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها کاملأ تکمیل شده است، بر بازدید مجدد توسط مسئولان ادارات برای رفع نواقص احتمالی تاکید کرد.باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای بهره‌برداری از این سفر مهم و ارزشمند استفاده کنیم.
فرماندار قاین از آمادگی قاین برای سفر رئیس جمهور خبر داد.
حبیبی‌منش اظهار داشت: سفرهای استانی و شهرستانی ریاست جمهوری از اقدامات منحصر به فرد دولت احمدی‌نژاد است.
وی با بیان اینکه برخی در مورد خدمات دولت سیاه‌نمایی می‌کنند، افزود: این افراد می‌خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند در صورتی که مدل احمدی‌نژاد در سفرهای استانی امروز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
فرماندار قاین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نهایت استفاده را از حضور اعضای هیئت دولت برده و خطاب به مردم گفت: دولت خدمات شایانی به قاین داشته و استقبال از رئیس جمهور قدردانی از خدمات دولت است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول