اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه جیرفت خبر داد:

بهره‌‌برداری از باند دوم محور جیرفت ـ بم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری جیرفت گفت: در حال حاضر پروژه‌ احداث باند دوم محور جیرفت سه‌راهی بم «پل شور به سمت ابارق» به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌‌برداری از باند دوم محور جیرفت ـ بم

احمد مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت حضور داشت: در حال حاضر پروژه‌ احداث باند دوم محور جیرفت سه‌راهی بم «پل شور به سمت ابارق» با 85 درصد پیشرفت فیزیکی توسط شرکت سدساز سیرجان در حال انجام است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: هم‌اکنون قطعه اول این باند از حد فاصل تونل تیر تا مرداد و منطقه دوم از حد فاصل تونل دی تا بعد از تونل بهمن با اعتبار بیش از 88 میلیارد ریال در دست احداث است.
مشایخی تصریح کرد: حجم خاک‌برداری این طرح تاکنون 945 هزار متر مکعب با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و حجم‌ خاک‌برداری نیز 743 هزار متر مکعب با 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی درصد پیشرفت ابنیه فنی را 90 درصد عنوان کرد و ابراز داشت: برای احداث این طرح تاکنون 68 میلیارد ریال هزینه شده است.
مشایخی بیان داشت: همچنین طرح احداث عملیات خاکی و ابنیه قطعه سه باند دوم محور جیرفت سه‌را‌هی بم نیز توسط شرکت صمصام جنوب شرق در حال انجام است.
وی مجموع مبلغ قراردادهای این پروژه را بیش از 9 میلیارد و 37 میلیون و 500 هزار ریال عنوان کرد و گفت: حجم خاک‌برداری این پروژه 240 هزار متر مکعب با 95 درصد پیشرفت است.
مشایخی حجم خاکریزی در این محور را 87 هزار متر مکعب با 45 درصد پیشرفت ذکر و خاطرنشان کرد: ابنیه فنی این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت دارند.
وی اذعان داشت: پیشرفت کلی این طرح 60 درصد و مبلغ آخرین صورت وضعیت آن نیز 8 میلیارد و 890 میلیون ریال است.
مشایخی عنوان کرد: اجرای اساس و آسفالت گرم دوم محور جیرفت سه‌راهی بم تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس راه و ترابری شهرستان جیرفت ابراز داشت: این طرح در قطعه یک از حد فاصل تونل تیر تا مرداد و قطعه دو از حد فاصل تونل دی تا بعد از تونل بهمن در حال انجام است.
وی مجموع مبلغ قراردادهای این طرح را 12 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اجرای اساس «m3» با 21 هزار و 960 و 28 درصد پیشرفت فیزیکی و اجرای آسفالت «m2» با 146 هزار و 400 و 14 درصد پیشرفت فیزیکی انجام می‌شود.
مشایخی مبلغ آخرین صورت وضعیت دو قرارداد را 3 میلیارد و 900 میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور جیرفت دهبکری توسط شرکت رهیاد سازه جنوب در طول مسیر اجرای شماره دو در امتداد باند کندرو شش کیلومتر و اجرای توپکا در امتداد باند کندرو و باند قدیم 15 کیلیومتر با مجموع مبلغ 13 میلیارد و 300 میلیون ریال در دست اجرا است.
وی اجرای آسفالت «m2» را 289 هزار و 979 با هشت درصد پیشرفت کلی عنوان کرد و ابراز داشت: مبلغ آخرین صورت وضعیت این قرارداد 2 میلیارد و 290 میلیون ریال است.
انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول