اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم در مجلس خبر داد:

اختصاص 10 میلیارد تومان برای باند دوم جاده بم ـ کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل باند دوم جاده بم ـ کرمان و دارزین به دهبکری اختصاص داده شد.

اختصاص 10 میلیارد تومان برای باند دوم جاده بم ـ کرمان
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل باند دوم جاده بم ـ کرمان و دارزین به دهبکری اختصاص داده شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی   با اعلام این خبر افزود: در سفر روز گذشته وزیر راه و مسکن به استان و بازدید از این دو جاده این مبلغ را برای تکمیل باند دوم  محور بم ـ کرمان و شروع احداث باند دوم دارزین به دهبکری اختصاص دادند.
غضنفرآبادی گفت: هم‌اکنون فقط 50 کیلومتر از مسیر 180 کیلومتری بم ـ کرمان دو بانده نشده است که با تخصیص این اعتبار به تکمیل این طرح نزدیک می‌شویم.
وی از مناقصه گذاشتن فاز جدید این پروژه‌ها به زودی توسط راه و ترابری استان کرمان خبر داد.
به گزارش فارس، محور ترانزیتی بم ـ کرمان چند سالی است به علت عرض کم جاده، ترافیک سنگین و  دو بانده نبودن مسیر شاهد تصادفات مرگ‌بار فراوانی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول