اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته فرهنگی اکو؛

باند دوم بزرگراه بجنورد ـ بش‌قارداش فعال میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی گفت: باند دوم بزرگراه بجنورد به بش‌قارداش هم‌زمان با هفته فرهنگی اکو فعال می‌شود.

باند دوم بزرگراه بجنورد ـ بش‌قارداش فعال میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالفضل باقرنیا پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مراحل اجرای این پروژه راه‌سازی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه که به طول پنج کیلومتر اجرا می‌شود، چهار پیمانکار به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: به دلیل نوع خاک این محور ارتباطی، زیرسازی پروژه چند ماه به طول انجامیده تا این پروژه راه‌سازی با مشکلات بعدی مواجه نشود.
باقرنیا وجود برخی از امکانات شرکت‌های خدمات رسان را در این مسیر برشمرد و گفت: در ماه‌های گذشته با مشارکت این شرکت‌ها این مشکل برطرف و اجرای پروژه راه‌سازی باند دوم بزرگراه بجنورد به بش‌قارداش تسریع شد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه و فعالیت شبانه‌روزی شرکت‌های پیمانکاری این اداره کل، پروژه راه‌سازی بش‌قارداش تا پیش از برپایی این نمایشگاه برای استفاده مهمانان، مسافران و شهروندان آماده خواهد شد.
مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته این محور به طور موقت زیر عبور خواهد رفت و در ماه‌های آینده کارهای تکمیلی این پروژه راه‌سازی اعم از نصب گاردریل، علائم راهنمایی و... به اجرا در خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه راه‌سازی 40 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، گفت: روشنایی این محور نیز از سال آینده در دستور کار راه و ترابری خراسان شمالی قرار می‌گیرد.
باقرنیا اصلاح برخی از محورها و اجرای لچکی باباامان به منظور آماده سازی محورهای ارتباطی بجنورد برای برپایی همایش فرهنگی اکو را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد.
نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو هفته جاری در بوستان بش‌قارداش بجنورد گشایش می‌یابد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول