اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

اجرایی شدن کامل باند دوم خضری قاینات در سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: تمام توان خود را در سال آینده برای اجرایی شدن کامل باند دوم خضری قاینات به کار خواهیم گرفت.

اجرایی شدن کامل باند دوم خضری قاینات در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در جلسه شورای ترافیک قاینات اظهار داشت: اعتقاد داریم باید با توجه به اولویت‌ها گام به گام پیش برویم تا در کارها پیشرفت بیشتری حاصل شود.

وی گفت: این شهرستان در مسیر استراتژیکی قرار گرفته است و برای زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) مسافران زیادی از این شهرستان عبور می‌کنند و باید مصوباتی که برای سهولت تردد مسافرین در شهرستان و مسیر جاده داریم قبل از ایام نوروز عملی شود.

فرماندار قاینات ادامه داد: برای ورودی شهر آرین شهر قبل از ایام عید اداره راه و ترابری باید علامت‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

حبیبی‌منش تأکید کرد: اگر تصادفی رخ دهد و مقصر باشیم علاوه بر اینکه قانون ما را مجازات می‌کند در درگاه خدا نیز مجازات خواهیم شد.

وی از اداره راه و ترابری خواست تعریض پیچ گردنه روستای بیدمشک را به لحاظ حادثه‌خیز بودن در دستور کار قرار دهد.

فرماندار قاینات با اشاره به آموزش ترافیکی یادآور شد: 900 راننده مسافربری آموزش و 350 کلاه ایمنی به صورت رایگان توزیع و 13 مدرسه ایمن‌سازی شده است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول