اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی اکو؛

آسفالت باند دوم بوستان بش‌قارداش اجرایی شد

خبرگزاری فارس: آسفالت باند دوم بوستان ملی بش‌قارداش بجنورد برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی اکو اجرایی شد.

آسفالت باند دوم بوستان بش‌قارداش اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی صبح امروز در جریان بازدید از عملیات آسفالت باند دوم این محور ارتباطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این پروژه راه‌سازی به طول 5 کیلومتر توسط پیمانکاران این اداره کل در حال اجرا است.
ابوالفضل باقرنیا با بیان اینکه برای تسریع در آسفالت این پروژه اقدامات به صورت شبانه روزی و با بهره‌گیری از تمام توان اداره کل راه و ترابری استان در حال انجام است، تصریح کرد: برای اجرای پروژه راه‌سازی باند دوم بوستان ملی بش‌قارداش 40 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: عملیات زیرسازی این محور ارتباطی از ماه‌های گذشته آغاز و بخش عمده‌ای از این محور برای آسفالت آماده شده بود.
باقرنیا احداث پل در چند نقطه از این محور ارتباطی را یکی از دشوارترین پروژه‌ها در مسیر اجرای این طرح راه‌سازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش پیمانکاران این پل‌ها برای اجرای باند دوم بوستان ملی بش‌قارداش آماده شد.
وی اظهار داشت: این پروژه راه‌سازی تا پیش از برپایی نمایشگاه اکو در 20 شهریور جاری آماده عبور موقت خواهد شد.
به گفته مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی، پس از برپایی این نمایشگاه عملیات احداث بلوار و همچنین بهسازی برخی از نقاط اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه راه‌سازی از توان پیمانکاران با تجربه راه‌سازی شامل؛ شرکت‌های آلاچیق پایدار بتن، عمران مسکن آستان قدس، شرکت سادیه و ... بهره‌گیری شد، از مشارکت این شرکت‌های پیمانکاری برای تکمیل پروژه راه‌سازی بوستان ملی بش‌قارداش قدردانی کرد.
باقرنیا همچنین مشارکت فعالانه آزمایشگاه مکانیک خاک در اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های راه‌سازی استان را برشمرد و گفت: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه راه‌سازی توسط اداره کل راه و ترابری در سطح خراسان شمالی در حال اجراست.
وی پروژه روشنایی بزرگراه بوستان ملی باباامان بجنورد را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: هم‌اکنون بخش قابل توجهی از مسیر 10 کیلومتری این بوستان به بجنورد علمک‌های روشنایی نصب شده است.
مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی پیش‌بینی کرد تا این پروژه تا زمستان امسال برای تردد ایمن وسائط نقلیه در این محور آماده شود.
وی یادآور شد: این پروژه به مناسبت سفر سوم هیئت دولت به خراسان شمالی اجرایی شده و نقش بسزایی را در کاهش سوانح در این محور پرتردد خواهد داشت.
همایش فرهنگی و نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از 20 شهریور جاری به مدت یک هفته در بوستان ملی بش‌قارداش برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول