اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز تأکید کرد

تسریع در روند احداث باند دوم جیرفت کرمان

خبرگزاری فارس: بخشدار جبالبارز گفت: امیدواریم در سال جاری با تأمین اعتبار کافی شاهد پیشرفت و بازگشایی بخشی از مسیر باند دوم محور جیرفت کرمان باشیم.

تسریع در روند احداث باند دوم جیرفت کرمان

محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به وضعیت محور جیرفت کرمان اظهار داشت: ادامه کار محور اصلی جیرفت کرمان و احداث باند دوم  آن انجام گرفته که به دلیل کمبود اعتبار با وجود اهمیت موضوع از پیشرفت محسوس و چندانی برخوردار نبوده، اما امیدواریم در سال جاری با تأمین اعتبار کافی شاهد پیشرفت و بازگشایی بخشی از مسیر باشیم.

وی افزود: با وجود حجم بالای تردد خودرو به ویژه خودروهای سنگین در فصل برداشت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان و همچنین با توجه به اینکه حدود 80 درصد جاده در منطقه مسکونی یا کوهستانی محدوده جبالبارز واقع شده، امکان سبقت در آن وجود ندارد.

سعیدی تصریح کرد: همین امر موجب خستگی و کسالت رانندگان خودروهای سبک و در نهایت سبقت غیرمجاز و حادثه می‌شود که جا دارد، توجه بیشتری در این زمینه انجام شود تا از حوادث دلخراش دیگر در آینده اجتناب شود.

این مسئول ابراز داشت: همچنین سه ایستگاه مخابراتی همراه اول در نقاط کور جاده جیرفت ـ جبالبارز احداث شده است که در صورت بهره‌برداری مشکل پوشش جاده و روستاهای مجاور برطرف می‌شود.

بخشدار جبالبارز تصریح کرد: در امور فرهنگی نیز راه‌اندازی مؤسسه قرآن و عترت جبالبارز موجب جذب بیش از 150 قرآن‌آموز در رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی شده است.

وی متذکر شد: در این راستا 15 نفر بزرگسال در بخش جبالبارز بیش از پنج جزء را در 9 ماه گذشته حفظ کرده است.

سعیدی اذعان داشت: حدود 30 نفر از قرآن‌آموزان نیز تا مقطع راهنمایی، جزء 30 را نیز در همین مدت حفظ کرده‌‌اند و مربیان آنان خود حافظ کل قرآن، 25 جزء و 15 جزء هستند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول