اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

عملیات اجرایی باند دوم محور کهنوج ـ رودان آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان کلنگ عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم فاز دوم بزرگراه خلیج فارس محور کهنوج ـ رودان به بندرعباس به زمین زده شد.

عملیات اجرایی باند دوم محور کهنوج ـ رودان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان کلنگ عملیات اجرایی قطعه اول باند دوم فاز دوم بزرگراه خلیج فارس محور کهنوج ـ رودان به بندرعباس به زمین زده شد. 
علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در آیین کلنگ‌زنی این طرح خواستار تخصیص اعتبار بیشتر و کاهش زمان اجرای این طرح شد.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان سه سال برای اجرای این قطعه طولانی است، اظهار داشت: با کاهش زمان اجرای این طرح به یک سال، اعتبار لازم آن نیز از 35 میلیارد ریال به 70 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری جنوب استان کرمان نیز در این آیین گفت: برای احداث قطعه اول فاز دوم محور کهنوج - رودان در مجموع 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
عطاالله منوچهری با اشاره به اینکه 200 کیلومتر از بزرگراه خلیج فارس در حوزه جنوب کرمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: قطعه اول آن از جیرفت به کهنوج 90 کیلومتر طول دارد که 70 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است و امروز نیز کلنگ قطعه اول باند دوم فاز دوم آن نیز به زمین زده شد.
وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه بهره‌برداری کامل از بزرگراه خلیج فارس نقش بسیار موثری در توسعه زیرساخت‌ها و اقتصاد منطقه دارد.
همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان، ساختمان کلانتری شماره 11 شهرستان کهنوج به بهره‌برداری رسید. 
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح انتظامی در کهنوج در جمع خبرنگاران گفت: راه‌اندازی کلانتری کهنوج از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمان است.
تقی رضایی اظهار داشت: ساختمان این کلانتری 654 متر مربع زیربنا دارد که برای احداث آن 4 میلیارد و 538 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب به استان کرمان هزینه شده است.
وی بیان داشت: عملیات اجرایی ساختمان این کلانتری از سال 87 آغاز شده بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول