اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

پرستاران نمونه زرند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی ،پرستاران نمونه شهرستان زرند تجلیل شدند.

پرستاران نمونه زرند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از مقام پرستار با تجلیل از خدمات پرستاران اظهار داشت: پرستاران قشر مهم و تأثیرگذار جامعه در کاهش آلام انسانی هستند که باید به مقام آنها ارج نهاد.

وی افزود: پرستاری وظیفه‌ای الهی و انسانی است و پرستاران کشور ایران با الگوگیری از حضرت زینب (س) باید با صبر و استقامت در راستای بهبود حال بیماران و رفاه جامعه اسلامی گام بر می‌دارند.

‌رضا کرمی ‌فرماندار زرند نیز در این همایش ‌حضرت زینب (س) را بهترین الگو برای پرستاران دانست و گفت: پرستاران باید فخر و مباهات کنند که روز ولادت چنین بانوی بزرگواری به عنوان روز پرستار تعیین شده است.

‌وی افزود: پرستار وقتی که بیماری را یاری می‌رساند یا هنگامی که با تلاش خویش، جان مجروح یا بیمار ناتوانی را نجات می‌دهد و برای بهبودی وی فعالیت می‌کند،‌ شامل لطف الهی قرار می‌گیرد.

‌کرمی یکی از عوامل ماندگاری پرستاران با وجود همه مشکلات و مسائل پیش‌رو در این شغل، سرلوحه قراردادن کلمه ایثار در کار و زندگی خود دانست.

وی خاطر‌نشان کرد: همان طور که شیر زن واقعه کربلا توانست با پیام‌رسانی، شایستگی زنان را در تاریخ به منصه ظهور برساند و ضامن بقای اسلام باشد و از بازماندگان حادثه تلخ عاشورا مراقبت و پرستاری کند‌ در کشور ما نیز پرستاران‌ طی هشت سال دفاع مقدس‌ با وجود کمبودها و مشکلات، خالصانه و بی‌ریا برای بهبود وضعیت بیماران تلاش کردند.

کرمی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ارتقای بهره‌وری و استخدام پرستاران صورت گرفته اظهار داشت: وضعیت معیشت پرستاران طی چند سال گذشته بهتر شده، اما باید در رفع مسائل و مشکلات این قشر ارزشمند جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی سال 91 را سال شکوفایی طرح‌های نیمه تمام دانست و مسکن مهر و افتتاح طرح‌های صنعتی در این شهرستان را از جمله اقدامات دولت عدالت‌محور دانست.

فرماندار زرند با بیان اینکه این شهرستان از نظر انجام تعهدات در ایجاد اشتغال رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی زمینه جذب بسیاری از جوانان جویای کار شود و بیکاری در این منطقه به حداقل خود برسد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول