اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

پرستاران خود را به حسن خلق و معنویت آراسته کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: پرستاران به دلیل ارتباط تنگاتنگ با بیماران باید خود را به حسن اخلاق و معنویت بیارایند چرا که در پیشبرد درمان تاثیر شایانی دارد.

پرستاران خود را به حسن خلق و معنویت آراسته کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز پرستار که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد اظهار کرد: پرستاران از جمله گروه‌هایی هستند که در بهبود بیماران نقشی بسیار سازنده، تاثیرگذار و تعیین‌کننده دارند.

وی با بیان اینکه حرفه پرستاری بسیار مقدس است، به عمر تشکیل نظام پرستاری در ایران اشاره و ابراز کرد: صد سال از عمر تشکیل نظام پرستاری در ایران می‌گذرد و نظام پرستاری جریان پر فراز و نشیبی را طی کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: پرستاران طی سال‌های گذشته با تحصیلات پائین وارد این عرصه شدند سپس با دیدن دوره‌های آموزشی به کار مشغول شده و با گذشت زمان تحصیلات خود را در مقاطع عالی تکمیل کردند.

وی به تعبیر امام خمینی (ره) از مقام پرستاری اشاره و تصریح کرد: پرستاری شغلی شریف و نوعی عبادت است.

عرب انصاری با اشاره به اعتماد مردم به دو گروه در جامعه بیان کرد: روحانیون و پرستاران از جمله معتمدین مردم هستند که به راحتی مشکلات خود را با آنان در میان می‌گذارند.

وی پرستار را معلم صبر و ایثار ذکر کرد و گفت: پرستار با علم و هنر با بیمار برخورد و او را به سمت بهبودی هدایت می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: پرستاران خود را با حسن اخلاق و معنویت بیارایند، چرا که این موضوع در درمان تاثیر شایانی دارد.

وی با اشاره به اعتماد مردم به پزشک و پرستار گفت: با بالا بردن ظرفیت مشاوره در وجود خود باید راه تقرب الی‌الله را طی کرده و به مسیر عالی رسید.

عرب انصاری خاطر نشان کرد: پرستاری از جمله مشاغل آسیب‌پذیر است که صاحبان این شغل، ماجراهای گوناگونی را پشت سر می‌گذارند و در راه رسیدن به مقصود که همان یاری رساندن به بیماران است، زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول