اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای 2500 مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در طول سال گذشته برای 2 هزار و 500 مددجوی زنجانی دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای 2500 مددجوی زنجانی

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای محقق شدن برنامه‌های توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان و هم‌چنین ایجاد اشتغال پایدار برای آنها در سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کوتاه‌مدت و بلندمدت را گذرانده‌اند.

وی با بیان اینکه مددجویان مذکور براساس علاقه و توانایی خود در بیش از 20 رشته شغلی دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، اضافه کرد: این مددجویان در رشته‌هایی شغلی از قبیل کشاورزی، خدماتی و فنی و صنعتی به مراکز آموزشی خصوصی و دولتی معرفی شده و آموزش‌‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان یادآور شد: در راستای آموزش این تعداد مددجو بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 800 میلیون ریال از اعتبار هزینه شده در این راستا از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد استان زنجان بود، اضافه کرد: مبلغ 700 میلیون ریال نیز از محل مشارکت‌ دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تأمین شده است.

عبادی در پایان گفت: مجموع اعتبار هزینه شده در زمینه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان در سال جهاد اقتصادی نسبت به سال قبل از آن 200 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول