اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

جذب 3 هزار پرستار در بیمارستان‌های مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال جاری بیش از 3 هزار نیروی پرستار وارد بیمارستان می‌شوند.

جذب 3 هزار پرستار در بیمارستان‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود شبستری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در سالن جلسات دانشکده علوم پایه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: افزایش خدمات، تلاش و بهره‌وری به مردم در سیستم دانشگاه روند رو به رشدی را سپری کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم‌چنین در ادامه به جذب 2 هزار پرستار در سال گذشته اشاره کرد و افزود: درآمد کل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال گذشته 214 میلیارد تومان بوده است که طبق این آمار رو به رشد باید نیروی جذب پرستارها بیشتر از گذشته افزایش یابد.

وی افزود: در هر مکانی از دانشگاه به عنوان یک سرمایه با ارزش نگاه می‌شود و طبق آمار استانداردسازی بیمارستان‌ها از سوی وزارت درمان و علوم پزشکی بیمارستان‌های امام رضا(ع) و قائم رتبه برتر را نسبت به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تهران کسب کرده است.

شبستری در ادامه به افتخار بیمارستان‌های مشهد در سال‌های آینده به عنوان قطب اصلی درمان بیماران در حوزه جنوب‌شرق خبر داد و افزود: 10 نقطه در بیمارستان امام رضا(ع) برای افزایش کیفی به بیماران این بیمارستان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد تمام ظرفیت‌های خود را در زمینه افزایش تسهیلات تکمیلی  دانشجویان علوم پزشکی بنا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سفر نخست وزیر ترکیه در ایام نوروز به مشهد مقدس زمینه جذب پرستاران این دانشگاه به کشور ترکیه صورت گرفته است.

شبستری افزود: پزشک‌ها و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی وظیفه درمانی خود را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از روزنامه‌ها نقدهای صریحی برای مشکلات درمان بیماران در بیمارستان‌ها بیان کردند که این نقدها توانست آگاهی بیشتری در زمینه رفع مشکلات ایجاد کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق مصوبات، جایگاه پرستاری به عنوان یک مدیریت خدمات پرستاری ارتقاء می‌یابد و در چند روز آینده در ردیف برنامه کاری دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول