اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری راه و ترابری مازندران خبر داد

جمع‌آوری زباله در 10 هزار کیلومتر مربع در محورهای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان مازندران از جمع‌آوری زباله در بیش از 10 هزار کیلومتر مربع در محورهای مازندران خبر داد.

جمع‌آوری زباله در 10 هزار کیلومتر مربع در محورهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، عباسعلی نجفی بیان داشت: از آنجا که مازندران همواره به عنوان یک استان پیشرو در زمینه جذب مسافر و گردشگر در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات بوده، وجود یک راه ایمن و زیبا در این استان به عنوان یک هدف اصلی همواره در سرلوحه کاری راه و ترابری استان است.

وی خاطرنشان کرد: از این رو با توجه به تعطیلات ایام نوروز، طرح ضربتی پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های اصلی استان از 20 اسفند سال 90 به طور سراسری در سطح استان به اجرا درآمد که با کوشش خستگی‌ناپذیر راهداران با رضایت کاربران جاده‌ای همراه شد.

نجفی یادآور شد: 10 هزار و 169 کیلومتر مربع جمع‌آوری زباله و نخاله در حاشیه راه‌های اصلی استان و همچنین یک هزار و 916 کیلومتر شستشوی علائم از جمله اقدامات این اداره در ایام نوروز در زمینه زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌های استان است.

معاون راهداری راه و ترابری استان مازندران در ادامه با اشاره به این مطلب که پاکسازی حریم راه‌ها با مشارکت بخش خصوصی همراه بوده، عنوان کرد: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ‌سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم، خود را مسئول بدانند.

وی متذکر شد: در نوروز امسال با تلاش مجموعه همکاران اداره کل و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم نقش کوچکی در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در استان داشته‌ باشیم و امیدواریم در سال جدید با همدلی بیشتر و رعایت مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون سوانح رانندگی در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول