اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

تولید روزانه 550 تن زباله در ساری

خبرگزاری فارس: شهردار ساری از افزایش تولید زباله تا حجم 550 تن در روز در این شهرستان خبر داد.

تولید روزانه 550 تن زباله در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری سیدعلی حجازی اظهار داشت: مازندران به ویژه در این مقطع از سال استانی گردشگرپذیر است.

وی ادامه داد: با ورود مسافران و تعطیلی و مهمانی‌های چند روز اخیر، حجم زباله مرکز استان به حدود دو برابر افزایش یافت و به 550 تن در روز رسیده است.

حجازی یادآور شد: برای حمل زباله  نیازمند رفت و آمد بیشتر ماشین‌های ویژه حمل زباله شهرداری به خارج از شهر هستیم اما برای خودروهای حمل زباله، محدودیت زمانی تعیین کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پلیس راه ساری کیاسر اجازه تردد کامیون را به ما  نمی‌دهد و تلاش ما برای متقاعد کردن آنها بی‌نتیجه بوده است و موجب شد که زباله‌ها را حمل نکردیم و اگرچه شهروندان مرکز استان آزرده خاطر شدند اما این حسن را داشته که صدای مظلومیت ما شنیده شود.

حجازی با انتقاد از برخی متخلفان قوانین حوزه شهری بیان کرد: برخی از شهروندان، مبل شکسته و بریده درختان و حتی شن و ماسه اکواریوم و چیزهایی از این قبیل را بیرون از خانه خود می‌گذارند تا شهرداری به عنوان زباله حمل کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول