اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

عملیاتی شدن تفکیک زباله از مبدأ در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: در سال جاری تفکیک زباله از مبدأ در زنجان عملیاتی می‌شود.

عملیاتی شدن تفکیک زباله از مبدأ در زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان کارتی شدن بلیط اتوبوس‌ها، برون سپاری امور شهری از جمله فضای سبز را از جمله برنامه‌های شهرداری در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: جایگاه‌های cng نیز به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر را به صورت تفکیک شده از مبدأ از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان در سال جاری اعلام کرد و افزود: تفکیک زباله از مبدأ از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری زنجان در سال جاری است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تاکید کرد: آگهی جلب پیمانکار برای جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر زنجان به صورت تفکیک شده از مبدأ منتشر شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره کارتی شدن بلیط اتوبوس‌های شهر زنجان گفت: قرارداد کارتی شدن اتوبوس‌ها با پیمانکار امضا شده است.

احمدی از پرداخت پیش‌ پرداخت به پیمانکار در رابطه با کارتی کردن بلیط‌های اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: عملیات کارتی کردن اتوبوس‌های شهر زنجان در سوم خرداد ماه سال جاری تکمیل می‌شود.

وی احداث پارک در شهرک‌های اقماری را از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال جاری اعلام کرد و افزود: در سه شهرک الهیه، جانبازان و کوی فرهنگ در حدود 10 هکتار فضای سبز احداث می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره احداث کارخانه پسماند در زنجان گفت: احداث این کارخانه در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی هم در صدد احداث کارخانه پسماند در استان هستند از این‌رو مسئولان شهری قصد دارند در این رابطه با آنها هماهنگ عمل کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول