اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 13 فروردین صورت می‌گیرد

توزیع 7 هزار کیسه زباله توسط محیط زیست در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از توزیع 7 هزار کیسه زباله از سوی محیط زیست زنجان در 13 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

توزیع 7 هزار کیسه زباله توسط محیط زیست در زنجان

عباس لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز 13 فروردین که مردم به دامان طبیعت می‌روند علاوه بر توزیع بروشور و کیسه زباله در بین گردشگران و مردم استان، شماره تلفن‌های اداره کل محیط زیست نیز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم است.

وی ادامه داد: از مسافران و مردم درخواست می‌شود کیسه زباله‌هایی که از طریق محیط زیست در اختیار آنها قرار می‌گیرد در یکجا جمع‏آوری کنند تا با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان متذکر شد: امیدواریم مردم و مسافران از نعمتی که خداوند متعال در راستای استفاده از طبیعت در اختیار بشر قرار داده است به نحو مطلوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور 25 اکیپ محیط زیست استان زنجان در مناطق مختلف ادامه داد: این اکیپ‌ها شامل اکیپ‌های خودرویی و موتورسیکلت است.

لطفی با بیان اینکه اکیپ‌های محیط زیست استان در مناطق حفاظت شده از جمله سرخ‌آباد و انگوران حضور می‌یابند خاطر نشان کرد: از دشت سهرین نیز به دلیل نزدیکی به مناطق شهری به صورت ویژه محافظت می‌شود.

وی بر لزوم توجه به طبیعت و عدم تخریب آن از سوی مردم در 13 فروردین تاکید کرد و افزود: پس از روشن کردن آتش حتما نسبت به خاموش کردن آن اقدام کرده و از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از مردم درخواست کرد زباله‌های خود را در طبیعت رها نکرده و نسبت به جمع‌آوری و قرار دادن آنها در مکان‌های در نظر گرفته شده اقدام کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول