اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار مازندران:

مشکل جمع‌آوری زباله ساری امروز برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار مازندران گفت: انباشت زباله در ساری مورد انتقاد شهروندان بود که این مشکل تا بعد از ظهر امروز برطرف می‌شود.

مشکل جمع‌آوری زباله ساری امروز برطرف می‌شود

علیرضا جانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اظهار داشت: برای هماهنگی بیشتر در ستاد تسهیلات سفر جلسات هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و نتیجه آن حضور همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد تسهیلات سفر است.

وی با بیان اینکه دفتر اجتماعی استانداری مازندران بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیلات سفر رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: از اقدامات دستگاه‌ها در سطح شهرها بازدید به عمل می‌آوریم و مشکلات و نارسایی‌های احتمالی را برطرف می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی مازندران با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و شهروندان در ایام عید با مردم نیز ارتباط مستقیم برقرار می‌کنیم، یادآور شد: همکاران ما در سطح شهر مشکلات و نارسایی‌ها را از مردم دریافت و در ستاد تسهیلات سفر مطرح و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

جانبازی درباره ساماندهی زباله‌های شهرستان ساری که بسیاری از شهروندان و مسافران نسبت به دپوی آن در سطح شهر انتقاد داشتند، گفت: پلیس راه ساری - کیاسر از تردد روزانه بیش از شش کامیون در مسیر انتقال جلوگیری می‌کرد که با هماهنگی انجام شده مشکل زباله‌های ساری تا بعدازظهر امروز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به استقرار اعضای ستاد دائمی سفر در مرکز استان مازندران یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تلاش ما این است که مسافران و همشهریان مازندرانی در ایام عید مشکلات نداشته باشند.

وی از حضور نمایندگان دفتر اجتماعی استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر خبر داد و گفت: مردم مشکلات احتمالی را به شماره 09118961626 اطلاع و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول