اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف بشرویه خبر داد

بازدید بیش از 30 هزار نفر از بقاع متبرکه بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: در طرح آرامش بهاری بیش از 30 هزار نفر از بقاع متبرکه بشرویه بازدید کردند.

بازدید بیش از 30 هزار نفر از بقاع متبرکه بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی صبح امروز در بازدید از بقاع متبرکه بشرویه اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان در ایام نوروز با هدف تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح فرهنگی مردم و همچنین افزایش رضایتمندی و علاقمندی جوانان به آستان مقدس امامزادگان بشرویه برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه در چهار بقعه متبرکه شهرستان برگزار شد که با استقبال بیش از 30 هزار نفر از زائران و مسافران همراه بوده است.

خدایی افزود: در این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، مراسم لحظه تحویل سال در امامزادگان، قرائت زیارت آل‌یاسین، مدیحه‌سرایی، عطرافشانی و گلباران قبور امامزادگان اجرا شده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بشرویه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری برای دومین سال در شهرستان اجرا شده که نسبت به سال گذشته با استقبال پر شوری مواجه شده است.

وی از حضور روزانه بیش از یک‌هزار و 500 نفر به بقاع متبرکه خبر داد و اذعان کرد: در روز اول عید 3 هزار و 870 نفر و روز سیزده بدر 12 هزار نفر به زیارت امامزادگان شتافتند.

خدایی به وجود هفت بقعه متبرکه در بشرویه اشاره کرد و افزود: امامزاده محمد ابن اصغر روستای هوگند، نجمه خاتون روستای مجد، کلکلی در روستای هنویه، ساغند روستای نایگ، زین‌آباد روستای زین‌آباد و ده کرم در ارسک از جمله بقاع متبرکه در شهرستان هستند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول