اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

توزیع 6 هزار پرس غذای گرم در بین مسافران فرهنگی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع 6 هزار پرس غذای گرم رایگان بین مسافران و گردشگران نوروزی فرهنگی وارد شده به استان اردبیل خبر داد.

توزیع 6 هزار پرس غذای گرم در بین مسافران فرهنگی در اردبیل

احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بعد از ورود مسافران و گردشگران فرهنگی به ستاد اسکان و انجام مراحل ثبت نام فیش غذا در اختیار آنها قرار گرفته تا در سالن سلف غذا حاضر شده و اقدام به استفاده از این فرصت پیش آمده کنند.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 14 هزار نفر روز مسافر فرهنگی از استان‌های سراسر کشور در قالب 2 هزار و 796 خانوار در تعطیلات نوروزی در ستادهای اسکان استان اردبیل پذیرش شده‌اند.

این مسئول بیشترین ورود مسافران و گردشگران را مربوط به شهر اردبیل، سرعین، نیر، مشگین‌شهر و نمین اعلام کرد و بیان داشت: ما در تکریم مقام و منزلت معلمان، بازنشستگان و خانواده‌های آنها سعی کردیم بهترین مکان‌ها را فراهم کنیم تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر پذیرش مسافران فرهنگی، خدمات رفاهی در نظر گرفته شده است که تدارک استخر شنا، سالن ورزشی و درمانگاه فرهنگیان از جمله آنهاست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در کنار این اقدامات پیک موتوری نیز راه‌اندازی کرده‌ایم تا راهنمای مسافران و گردشگران بوده و در کنار آن به توزیع بروشور رایگان در مورد آثار تاریخی و مناظر طبیعی استان اقدام شده تا افراد حاضر شده در این استان بتوانند به سرعت در مکان‌های موردنظر حضور یافته و از این ایام بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طرح راهنمای مسافران نوروزی در استان اردبیل نیز با برپائی چادرهای اطلاع‌رسانی شاخه جوانان هلال احمر استان اردبیل همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: در 17 چادر اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگران در مبادی ورودی شهرهای مختلف استان دایر شده و اطلاع‌رسانی اماکن دیدنی و توزیع برخی از اقلام اطلاع‌رسانی و نقشه راهنما توسط نیروهای مستقر شده انجام می‌شود.

بهرام غیبی گفت: در هر کدام از این اکیپ‌ها و چادرها سه نفر نیروی جوان و آموزش دیده مستقر شده و همه آنها با توزیع اقلام و نقشه راهنما مسافران وارد شده به استان را به اماکن دیدنی، تفریحی، تاریخی و اقامتی استان هدایت می‌کنند.

وی افزود: در کنار این چادرها خیمه‌های نماز نیز برپا شده تا مسافران اقدام به انجام فرائض دینی کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول