اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ساوه خبر داد

افزایش صددرصدی اسکان مسافران نوروزی در ساوه

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با اشاره به افزایش صددرصدی اسکان مسافران در مدارس این شهرستان گفت: نوروز امسال بالغ بر 8 هزار نفر در ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش ساوه پذیرش شدند.

افزایش صددرصدی اسکان مسافران نوروزی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه، عبدالله سالمی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 8 هزار 111 مسافر از امکانات 31 آموزشگاه به تعداد 256 کلاس و نمازخانه استفاده کردند.

وی تصریح کرد: این افراد شامل مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی بودند که از 26 اسفندماه سال گذشته تا 12فروردین سال جاری به مدت 16 روز در مدارس و اماکن فرهنگی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

به گفته وی این افراد در قالب یک‌هزار و 163 خانوار مشتمل بر 990 نفر فرهنگی و 173 خانواده غیر فرهنگی و کارمند دولت در ستاد اسکان ساوه پذیرش شدند.

مدیر آموزش و پرورش ساوه از افزایش صددرصدی تعداد مراجعه‌کنندگان به ستاد اسکان شهرستان در نوروز امسال خبر داد و بیان داشت: افزایش صددرصدی تعداد مراجعه‌کنندگان به ستاد اسکان ساوه نسبت به سال گذشته منجر به افزایش تعداد پایگاه‌های اسکان مسافران نوروزی از 26 پایگاه به 31 پایگاه شد که مطابق با این افزایش تعداد اتاق در نظر گرفته شده برای این منظور نیز از 220 اتاق به 256 اتاق افزایش یافت.

سالمی اذعان داشت: میزان پذیرش مسافر در ستاد اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته با رشدی صددرصدی از 4 هزار و 627 نفر به 8 هزار و 111 نفر رسید.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول