اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور افندی‏زاده

وضع خدمات‏دهی به مسافران نوروزی در دماوند بررسی شد

خبرگزاری فارس: وضع خدمات‏دهی به مسافران نوروزی در دماوند در نشستی با حضور معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر کشور بررسی شد.

وضع خدمات‏دهی به مسافران نوروزی در دماوند بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، امروز شهریار افندی‏زاده معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی، رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر کشور، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی با حضور در شهرستان دماوند از جاده‏ها، اماکن اقامتی و پایگاه‏های نوروزی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که از مدرسه خیرساز شهید احمد ابراهیمی که یکی از محله‏های اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دماوند است، صورت گرفت؛ معاون وزیر و راه و شهرسازی و همچنین رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش مسئولان شهرستان، از اقدامات خوب و ارزشمندی که برای رفاه میهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان انجام شده است، تشکر کردند.

فرماندار دماوند در این بازدید ضمن تبریک سال نو و روز جمهوری اسلامی ایران و خیر مقدم به میهمانان گفت: با توجه به اهمیت سفرهای نوروزی و ایجاد رفاه و امنیت برای مسافران، ستاد تسهیلات دائمی سفر در شهرستان با تشکیل چهار جلسه اصلی و فرعی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

علیرضا قاسمی‏فرزاد افزود: این ستاد با تشکیل 14 کمیته فرعی در موضوعات امنیت، امداد، نظارت بر اماکن سیاحتی و رفاهی و زیرساخت‏ها همچون راه‏ها و جاده‏ها از آمادگی لازم برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی برخوردار و سعی شد تا در سطح شهرستان مکانی مطمئن و خوب برای هموطنانی که به این منطقه سفر می‏کنند، ایجاد شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول