اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

مجموع مسافران نوروزی قائمشهر به 120 هزار نفر رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر مجموع مسافران اقامتی و اسکان موقت در شهرستان قائمشهر را 119 هزار و 950 نفر عنوان کرد.

مجموع مسافران نوروزی قائمشهر به 120 هزار نفر رسید

علی پیرفلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر در بیان گزارش نهایی ستاد تسهیلات سفر شهرستان قائمشهر از 27 اسفند 90 تا 13 فروردین 91 اظهار داشت: مراسم تحویل سال استان مازندران به صورت پایلوت در امامزاده حمزه قائمشهر برگزار شد.

وی تعداد کل بازدیدهای گردشگری از واحدهای اقامتی موقت و بین راهی و دفاتر خدماتی را 207 مورد ذکر کرد و یادآور شد: مجموع مسافران اقامتی و اسکان موقت در این شهرستان تا پایان روز 12 فروردین 119 هزار و 950 نفر گزارش شده است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی واحدهای پذیرش اسکان‌های مدارس، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها در شهرستان قائمشهر بیان داشت: بیش از 71 هزار نفر مسافر از این واحدهای اقامتی استفاده کردند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان قائمشهر در مورد وضعیت اقامت مسافران در واحدهای پذیرش دولتی اعم از آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه افزود: 3 هزار و 525 نفر در مدارس و 7 هزار و 875 نفر در امامزاده سید ابوصالح پذیرش شدند.

این مسئول همچنین در پاسخ به میزان تصادفات درون و برون شهری عنوان کرد: 215 مورد تصادف در شهرستان به وقوع پیوست که 153 مورد منجر به سازش شد.

پیرفلک با اشاره به استقرار سه واحد اورژانس در سطح شهر تعداد کل بیماران ویزیت شده اورژانسی را 331 نفر و تعداد بیماران بستری را 117 نفر ذکر کرد.

وی همچنین تعداد بیماران ویزیت شده در بیمارستان‌های قائمشهر را بیش از 25 هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 500 نفر بستری شدند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول