اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

افزایش میزان ماندگاری مسافران سبب رونق اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای افزایش ماندگاری مسافران در این استان دانست و گفت: افزایش میزان ماندگاری مسافران سبب رونق اقتصادی این استان می‌شود.

افزایش میزان ماندگاری مسافران سبب رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در جریان بازدید از بازارچه صنایع دستی بوستان ملی بابا امان هدف از ایجاد این بازارچه را معرفی توانمندی‌ها و عرضه صنایع دستی، خدمات دهی به مسافران نوروزی و زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) و افزایش میزان ماندگاری مسافر در استان اعلام کرد.

شفقت با اشاره به ایجاد 150 غرفه صنایع دستی، سوغات و عرضه خدمات در این بازارچه و سه سیاه چادر عشایری و یک اوبه ترکمن گفت: این بازارچه نسبت به سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی بیش از دو برابر رشد داشته است.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این بازارچه صنایع دستی به همراه سایر بازارچه‌های صنایع دستی خراسان شمالی تا 15 فروردین جاری دایر خواهد بود.

بوستان ملی بابا امان در 10 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول