اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اسکان نوروزی دورود:

اسکان مسافران نوروزی در دورود 8 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اسکان نوروزی دورود گفت: اسکان مسافران نوروزی در دورود هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اسکان مسافران نوروزی در دورود 8 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، هوشنگ یاراحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود با بیان اینکه اسکان مهمانان نوروزی در مدارس شهرستان دورود از 28 اسفند سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین امسال ادامه داشته، گفت: امسال 3 هزار مسافر نوروزی فرهنگی و عادی در قالب 437 خانوار فرهنگی و 129 خانوار غیر فرهنگی در مدارس شهرستان دورود اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه به منظور اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در دورود، هشت مدرسه با 73 کلاس در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: تعداد مسافرانی که امسال از طریق ستاد مستقر در آموزش و پرورش دورود اسکان داده شدند، نسبت به پارسال حدود هشت درصد افزایش داشته است.

مسئول ستاد اسکان نوروزی دورود گفت: در این ایام امکانات و تجهیزاتی مانند تخت‌خواب، اجاق گاز، فرش، پتو، یخچال و تلویزیون به صورت عمومی و اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده شد.

نوروز امسال 3 هزار مسافر نوروزی فرهنگی و عادی در قالب 437 خانوار فرهنگی و 129 خانوار غیر فرهنگی در مدارس شهرستان دورود اسکان داده شدند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول