اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

توقیف 364 موتورسیکلت در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی بالغ بر 364 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات راکبان آنها در گیلان تا پایان 13 نوروز توقیف شدند.

توقیف 364 موتورسیکلت در گیلان

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اعلام ممنوعیت تردد موتورسواران در ایام نوروز به ویژه در 13 نوروز در گیلان گفت: به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور در ایام پر ترافیک نوروز تردد انواع موتورسیکلت در آزاد راه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان از 25 اسفند 90 تا 14 فروردین سال 91 ممنوع اعلام شده است.

وی، با بیان اینکه با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، راکبان موتورسوار مرتکب تخلف شدند، تصریح کرد: به دلیل ترافیک بسیار سنگین در روزهای تعطیلی نوروز در استان شاهد وقوع تصادفات متعدد توسط این وسیله نقلیه بودیم.

جمشاد خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی به منظور اهمیت سلامت و ایمنی ترددهای جاده‌ای تعداد بالغ بر 364 موتورسیکلت به دلیل تخلفات توقیف شدند.

وی، این تخلفات را شامل ورود به مسیرهای ورود ممنوع، ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و نداشتن مدارک لازم عنوان کرد و یادآور شد: موتورسیکلت‌های توقیفی نیز تا پایان روز 13 فروردین در پارکینگ‌ها توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به 13 فروردین، بر عدم تردد موتورسواران در مسیرهای مذکور تاکید کرد و گفت: به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور در ایام نوروز به ویژه در 13 فروردین تردد موتورسیکلت در تمام آزاد‌راه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان ممنوع است.

وی، تاکید کرد: نادیده گرفتن اعمال محدودیت تردد در مسیرهای مذکور منجر به توقیف موتورسیکلت می‌شود.

جمشاد از تمام موتورسیکلت سواران خواست با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از ورود غیرمجاز به حریم آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی اکیدا خودداری کنند.

وی همچنین از ورود بالغ بر نیم میلیون خودرو در مدت 11 روز از طرح نوروزی به گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور این تعداد وسیله نقلیه به همراه حدود نیم میلیون خودروی موجود در استان حجم گسترده‌ای از ترافیک را به همراه دارد که این موضوع دقت بیشتر رانندگان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را برای کاهش تصادفات می‌طلبد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول