اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پنج روز گذشته صورت گرفت

وقوع 2 تصادف در اردکان

خبرگزاری فارس: طی پنج روز گذشته دو تصادف در اردکان به وقوع پیوست که این تصادفات تلفات جانی دربر نداشته است.

وقوع 2 تصادف در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، فرماندار اردکان در بازدید از یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی در محور عقدا از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر، نیروهای انتظامی، اکیپ‌های نوروزی میراث فرهنگی، شهرداری و هم‌چنین بسیجیان پایگاه‌های مختلف شهری و روستایی قدردانی کرد.

وی آمادگی هر چه بیشتر این افراد برای رفاه حال شهروندان و هم‌چنین پذیرایی از مهمانان نوروزی را خواستار شد.

کمالی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای منتهی به اردکان نظیر محور چوپانان، جاده خرانق و محور عقدا در ایام تعطیلات عید نوروز احتمال بروز حوادث جاده‌ای وجود دارد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: نیروهای پلیس و امدادگران هلال‌احمر با اطلاع‌رسانی مناسب و حفظ آمادگی‌های لازم نقش تعیین‌کننده‌ای در کاهش سوانح و تلفات رانندگی در ایام نوروز ایفا می‌کنند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان هم‌چنین با حضور در بخشداری عقدا و دیدار با بخشدار و رئیس شورای شهر عقدا تمهیدات اندیشیده شده در این خطه باستانی برای پذیرایی از مسافران نوروزی را مثبت ارزیابی و از خدمات ارائه شده تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس و امدادگران هلال‌احمر با اطلاع‌رسانی مناسب و حفظ آمادگی لازم، نقش تعیین‌کننده‌ای در کاهش سوانح و تلفات رانندگی در ایام نوروز ایفا می‌کنند.

به گزارش فارس احمد کمالی در این بازدید یک روزه ضمن حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای امدادگر اردکان، ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی واقع در میدان چادرملو، ترک‌آباد و ورودی عقدا، نمایشگاه در حال احداث توانمندی‌های شهرستان و تعدادی از محل‌های استقرار مسافران نوروزی در سطح شهر اردکان مسائل و مشکلات موجود را بررسی و از خدمات امدادگران و راهنمایان تقدیر کرد.

گفتنی است با شروع سفرهای نوروزی از پنج روز گذشته تاکنون دو مورد تصادف جاده‌ای در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان اردکان روی داده است که با تلاش امدادگران هلال‌احمر و نیروهای پلیس پس از انجام کمک‌های امدادی، مصدومان این حوادث در کمترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل شده و خوش‌بختانه سوانح یاد‌ شده تلفات جانی و خسارت جدی دربر نداشته است.

انتنهای پیام/ک10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول